Omuz Hareketi – Lying Side Dumbbell Lateral Raise

Lying Side Dumbbell Lateral Raise nereyi çalıştırır?Lying Side Dumbbell Lateral Raise nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması
  1. Omuz Hareketi – Lying Side Dumbbell Lateral Raise yapılışı: Bir Üst Göğüs sehpasına yan oturarak bir ele alınan birer dambılı yandan omuz hizasına doğru açarak yapılan en iyi omuz hareketi den biridir.
  2. Bir ele alınan dumbbell bir 35-40 derece eğimli  sıraya yan dönerek oturulur.
  3. Dirsek hafifçe kırık ve bacaklar sıranın bir  yanına yere doğru basmış durumdadır.
  4. Avuç içi gövdeye bakacak şekilde yerde tutulan dumbbelli alın ve bacak yanında tutun.
  5. Nefes verilerek omuza  doğru, baş seviyesine gelinceye kadar kaldırılır ve 1 saniye bekleyin.
  6. Sonra omuz kaslarını sıkarak nefes alarak tekrar bacağın yanına  kadar indirilir.
  7. Ön ve yan omuz kaslarında etkili bir egzersizdir. Omuz kaslarının çalıştığından emin olun.

Set ve tekrarlar : Lying Side Dumbbell Lateral Raise 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Profili
  1. Omuz Kasları
  2. omuz t kasları
  3. Güç
  4. Dumbbell
  5. 4 set 10 tekrar (eğitmene danışınız))
  6. Set arası dinlenme:  45 saniye
  7. Haftalık çalışma 1 gün
  8. İtme
  9. Başlangıç ve İleri
  10. Yazar M.Özer Çaylı
  11. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Lying Side Dumbbell Lateral Raise Video izle

Bacak Kasları, Omuz Kasları, Göğüs Kasları, Arka Kol Kasları, Pazı KaslarıVe Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Lying Side Dumbbell Lateral Raise nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın