Big Ramys Shoulder Training Omuz antrenmanı

Egzersizlerle Alakalı Videolar

Big Ramys Shoulder Training Omuz antrenmanı

Big Ramys Shoulder Training Omuz antrenmanı

Big Ramys Shoulder Training Omuz antrenmanı.Omuz geliştirme antrenmanı | Big Ramy’s Shoulder Training

Program  Analizi

  1. Program  Grubu : Omuz geliştirme programı
  2. Çalışan Kaslar : Shoulders delts, trapezus
  3. Cinsiyet : Erkek –
  4. Seviye : , Orta , İleri
  5. Ekipman : Multipress statition , barbell ,dumbbell , 90C Bench
  6. Kuvvet Tipi: Çekme – İtme
  7. Egzersiz Türü : Güç
  8. Set ve tekrar : 4 x 10-12
  9. Haftalık Gün : 1-2 gün
  10. Yazar : Özer Çaylı
  11. Ekleyen : euro star gym

Program için ipuçları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazu Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın