Ölçü Alma İçin Kol Geliştirme Antrenmanı

Ölçü Alma İçin Kol Geliştirme Antrenman programı

Ölçü Alma İçin Kol Geliştirme Antrenmanı

Ölçü Alma İçin Kol Geliştirme Antrenmanı, Kol geliştirme için sürekli uğraşırsınız ama belirli büyüklüğe ulaştıktan sonra artık büyümesi zorlaşır. İşte bunun için yapılmış bir kol geliştirme antrenman programı.

Program Analizi

  1. Hareket Grubu : Kol hareketleri
  2. Çalışan Kaslar : biceps , triceps , forearm
  3. Cinsiyet : Erkek – Kadın
  4. Seviye : , Orta , İleri
  5. Ekipman : dumbbell , barbell ve çeşitli ekipman
  6. Kuvvet Tipi: Çekme – İtme
  7. Egzersiz Türü : Güç
  8. Set arası dinlenme : 30 sn.
  9. Set ve tekrar : 4 x 10-12
  10. Haftalık Gün : 1-2 gün
  11. Yazar : Özer Çaylı
  12. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Kol Çalışmalarında Püf Noktaları Nelerdir

Kol için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.

Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın biceps ve triceps kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan biceps ve triceps çalışmanıza gerek yoktur.

Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kilo başına 3 gr olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140 gr protein tüketmelidir (bu vücutcular için geçerli normal kişiler için değil).

Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

Kol antrenman programı nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın