Negative Pull-Ups Sırt Egzersizi Nasıl Yapılır

Negative Pull-Ups Sırt Egzersizi Nasıl Yapılır?, Nereyi Çalıştırır?

Egzersiz Açıklama

  1. Negative Pull-Ups Sırt Egzersizi Nasıl Yapılır Negatif  Pull-up (barfika) sırt geliştirme  veya sırt kasları için oldukça etkili bir egzersizdir. Yılda  1 veya 2 ay programınıza ilave edin ve sırt kaslarını şaşırtın, sırt geliştirme için önemli bir egzersizdir.
  2. Bir barfiks aleti önünde durarak harekete başlamak için hazırlanıyoruz.
  3. Sıçrayarak  barfiks barını omuz genişliğinde tutuyoruz ve bekliyoruz , biraz gevşeterek bekliyoruz azar azar gevşeterek hareketin 1 tekrarını toplam 15-20sn gibi bir zamanda yavaş yavaş gevşeterek sırt kaslarını iyice geriyoruz ve kolları bırakıyoruz. Ayakla yere  basarken derin bir nefes alıyoruz .
  4. Bu bir tekrardır toplam 10 tekrar yapıyoruz.
  5. Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitmiş olur, verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. masaj salonu
Egzersiz Püf Noktaları
  1. Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.
  2. Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne geçmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.
Egzersiz Özeti
  1. Ana hedef: Sırt Kaslarını Çalıştırma
  2. 1. Derece Çalışan Kaslar : Sırt Kasları
  3. 2. Derece Çalışan Kaslar: Ön Kol Kasları,  Pazı Kasları ,  Boyun Kasları , Omuz Kasları
  4. Egzersiz Türü ; Birleşik, Güç egzersizi
  5. Eğitim Seviyesi : Orta ve İleri
  6. Egzersiz Süresi : 30sn (1 set)
  7. Dinlenme Süresi : 1 dak.
  8. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  9. Toplam set ve dinlenme süresi Süresi : 5 dak.
  10. Gerekli Ekipmanlar : Boş Vücut Ağırlığı
  11. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın
  12. Yazar : Özer Çaylı & Ekibi
  13. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Negative Pull-Ups Video İzle

Negative Pull-Ups nereyi çalıştırır?

Negative Pull-Ups Sırt Egzersizi Nasıl Yapılır

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın