Muhteşem Karın Programı – Karın Antrenmanı

 Karın Antrenman Programı Video İzle

Muhteşem Karın Programı – Karın AntrenmanıMuhteşem Karın Programı : Bu Programda 2 opsiyon bar isterseniz 1.opsiyonu isterseniz 2.opsiyonu yapabilirsiniz yada her iki programı da dönüşümlü olarak yapabilirsiniz< bu tamamen size kalmış…
Opsiyon Program 1

  1. Hanging Leg Raises (Asılarak Bacakları Kaldırma)
  2. Barbell Rol Out  (Halteri ileri doğru yuvarlama)
  3. Cable Chops (Ayakta Kablo ile dönme)
  4. Plank (Dirsekler üzerinde yüzükoyun durma)

Opsiyon Program 2

  1. Swiss Ball  Circles (Pilates topu ile ileri yuvarlama)
  2. Barbell Rol Out  (Halteri ileri doğru yuvarlama)
  3. V-Up (Eller ve aykları yukarıda birleştirme)
  4. Plank (Dirsekler üzerinde yüzükoyun durma)

Hareketler oldukça etkilidir ve evde yapılabilen bir programdır.Bu programı haftada 2 veya 3 gün uyguladığınızda kısa zamanda büyük gelişmeler elde etmeniz mümkündür yeterki azimli kararlı ve hırslı olun.


  1. Yazar:Özer Çaylı
  2. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Karın Egzersizlerinin Püf Noktaları:

Karın hareketlerine veya karın antrenmanına başlamadan 2 saat önce en son yemeği yiyin. Eğer tok karnına yaparsanız yemek dolayısıyla zaten kalbiniz midenize kan pompaladığı için , kalpte ritm artışı olabili. Buda antrenman sırasında size sıkıntı verir , hatta kalp krizine neden olabilir.

Antrenmana aç karnına gelin.

Karın çalıştığınızda karın bölgesini sıcak tutacak bir kıyafet giyer veya kuşak sararsanız , karın bölgesindeki yağların daha çabuk yakıldığını , hatta bu bölgedeki yağları hiç yakamayanlar bile zayıfladığını görürsünüz

Çalışan Karın Kasları

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın