Lying Side Dumbbell Lateral Raise – Omuz Hareketi

Lying Side Dumbbell Lateral Raise - Omuz Hareketi

Lying Side Dumbbell Lateral Raise – Nasıl Yapılır?, Lying Side Dumbbell Lateral Raise nereyi çalıştırır?.

Egzersiz Açıklaması 

  1. Lying Side Dumbbell Lateral Raise  Hareketin Yapılışı;
  2. Bu egzersiz Omuz kaslarını çalıştıran bir egzersizdir ve düz bir bench sehpasına yüzüstü uzanarak yapılır.  Hareketti iki ele alınan eşit ağırlıkta birer dambıl ile yapılır.
  3. İki ele alınan dumbbellarla düz bir sıraya baş dışarıda kalacak şekilde yüzüstü uzanılır. Dirsekler hafifçe kırık ve bacaklar sıranın her iki yanına arkaya doğru uzatılmış durumdadır. Avuç içleri birbirine bakacak şekilde yerde tutulan dumbbell’lar, nefes verilerek yanlara doğru, baş seviyesine gelinceye kadar kaldırılır ve nefes alarak tekrar önde birleştirmek üzere indirilir. Arka ve orta omuz kaslarında etkili bir egzersizdir.
  4. Hareket Boyunca Dikkat etmeniz gereken noktalar:  Hareket boyunca boyun boştadır , baş kısmı karşıya bakar vaziyettedir, Ayaklar yanlarda veya arkada yere dokunarak vücut dengesini sağlamalıdır.

Set ve tekrarlar : Lying Side Dumbbell Lateral Raise 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Profili

  1. Omuz Kasları
  2.   Boyun kasları
  3. Güç, Birleşik
  4.   Dumbbell
  5. 4 set 10- 12  tekrar (eğitmene danışınız))
  6. Set arası dinlenme: 45 saniye
  7. Haftalık çalışma: 1 veya 2 gün
  8. İtme
  9. Başlangıç ve İleri
  10. Haftalık Çalışma : 1-2 gün
  11. Yazar M.Özer Çaylı
  12. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Lying Side Dumbbell Lateral Raise Video İzle

Lying Side Dumbbell Lateral Raise  inereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın