Legs Kris Gethins Bacak Geliştirme Antrenmanı

Legs Kris Gethins  Bacak Geliştirme Antrenmanı

Legs Kris Gethins  Bacak Geliştirme Antrenmanı.

Örnek Antrenman Programı

İLERİ SEVİYE BACAK PROGRAMISETLERTEKRARLARNOTGÖRÜŞ
Isınma EgzersiziBisiklet10 dakika
Barbell Squats4 set15 - 12 - 10 - 8 - 6 tekrarHer sette kilo Artırın.
Leg Press3 ste15 - 12 - 10 tekrarHer sette kilo Artırın.
Barbell Lunge4 set10 tekrar
Leg Curl4 set15 - 12 - 10 - 8 - 6 tekrarHer sette kilo Artırın.
Barbell Deadlift4 set15 - 12 - 10 - 8 - 6 tekrarHer sette kilo Artırın.
BALDIR PROGRAMI
Standing Calf Raise4 set20 tekrar
Seated Calf Raise4 set20 tekrar
YazarÖzer Çaylı & 0537 786 5582

Legs Kris Gethins  Bacak Geliştirme Antrenmanı. Verdiğimiz program örnek bacak antrenman programıdır.  Yeni başlayanlar bu programı yapmamalıdır , ileri ve orta seviye vücutçular çalışabilir.

Bacak Geliştirme Programı nasıl olmalı?.

Workout Legs | Bacak Geliştirme Programı nasıl olmalı? . Bacak geliştirme programında mutlaka Berbbell squat hareketi leg curl , deadlift ve leg extension gibi hareketlere yer verilmelidir .

Eğer barbell squat yapılmazssa Machine squat yada multipress squat hareketi olabilir ama unutmayın barbell squat tek başına bacak için yeterlidir.

Lunge hareketi önemli bir harekettir özellikle kalça ve bacak triceps (Ön bacak) kasları için önemlidir. Lunge hareketini ilave ederseniz leg extension hareketini çıkarabilirsiniz.

Bir diğeri deadlift hareketidir , eğer deadlift yapacaksanız leg curl harektini programdan çıkarabilirsiniz, deadlift , leg curl hareketine göre avantajları arkabacak ve bel kasını çok iyi çalıştırmasıdır bu hareketi programınızdan eksik etmeyin ileri yaşlarda bel fıtığı gibi sorunlarınız olmaz.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın