Leg Raise (Dips Aletinde Alt Karın Egzersizi)

Leg Raise (Dips Aletinde Alt Karın Egzersizi)

Leg Raise (Dips  Aletinde Alt Karın Egzersizi)

Leg Raise (Dips Aletinde Alt Karın Egzersizi)Leg Raise (Dips  Aletinde Alt Karın Egzersizi)nasıl yapılır;

Bu hareket için özel geliştirilmiş veya barfiks’in barından tutarak, vücut sallanmayacak şekilde aşağı bırakılır. Bacaklar vücuda 75 derece bir açı yapacak şekilde kırılmadan ve nefes verilerek yukarı doğru kaldırılır. Nefes alınarak ve yavaşça ayaklar bırakılır ve başlangıç pozisyonuna dönülür.

Bu egzersiz yeni başlayanlar için zordur,bunun için ayaklar kırık yapılırsa daha kolay uygulanır.

Leg raise yaparken dikkat edilecek noktalar; Başlangıçta dizleri kırarak yapın yeni başlayanlar için oldukça zor bir harekettir. Dizler kırık yapılınca daha kolay yapılır, dizleri kırarak iyice çekiyoruz ve karın kaslarına bacaklar dokunana kadar çekin ve yavaşça bırakın. Yeni başladığınız zaman tekrar önemli değil 1 sette 3-4 tekrar yapsanız bile yeter , ilerleyen haftalarda setlerin tamamını kolayca yaparsınız hatta bacakları düzelterek yapmaya başlayın.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitmiş  olur, verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Karın Egzersizleri için püf noktaları

Karın hareketlerine veya karın antrenmanına başlamadan 2 saat önce en son yemeği yiyin. Eğer tok karnına yaparsanız yemek dolayısıyla zaten kalbiniz midenize kan pompaladığı için , kalpte ritm artışı olabilir. Buda antrenman sırasında size sıkıntı verir , hatta kalp krizine neden olabilir. Antrenmana aç karnına gelin.

Karın çalıştığınızda karın bölgesini sıcak tutacak bir kıyafet giyer veya kuşak sararsanız , karın bölgesindeki yağların daha çabuk yakıldığını , hatta bu bölgedeki yağları hiç yakamayan bile zayıfladığını görürsünüz.

Egzersiz Profili

  1. Ana Kas Grup: Karın kasları
  2. İkincil kas : Ön Bacak kasları
  3. Egzersiz Türü: Güç, birleşik
  4. Gerekli Ekipman Dip Makinesi
  5. Mekanik: İzolasyon
  6. Kuvvet Tipi: Çekme
  7. Set arası dinlenme: setler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
  8. Set ve tekrar : 4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
  9. Haftalık Gün : 1-2 gün
  10. Eğitim Seviye: Başlangıç ve İleri
  11. Yazar: M.Özer Çaylı

Çalışan Karın Kasları

Leg Raise (Dips Aletinde Alt Karın Egzersizi) bitti!!!!

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın