Leg Plyometrics Workout legs program

Leg Plyometrics antrenman programı

Leg Plyometrics Workout legs program.Bu program yüksek performans isteyen koşucular , basketbolcular , voleybolcular , futbolcular ve ileri derecede profesyonel sporcular için uygun bir programsır. Spora yeni başlayanlar için çok uygun değildir.Eğer spor merkezinde antrenman yapıyorsanız lütfen eğitmene danışınız…. iyi çalışmalar …

Program Analizi


  1. Hareket: Bacak Antrenman programı
  2. Çalıştırdığı bölgeler . Bacak , Baldır , Kalça
  3. Ana Kas Grubu: Bacak kasları
  4. Isınma Hareketi : Yok
  5. Egzersiz Tipi: Performans
  6. Sporcu Seviyesi:   Yeni – Orta – İleri
  7. Set ve tekrar: 4 set 10-15 tekrar
  8. Dinlenme . Setler arası 30 saniye
  9. Çalışma Süresince : Ağırlık artırılmaz
  10. Nefes : Ağırlığa yüklenirken nefes ver sonra nefes al
  11. Haftada Çalışılacak Gün: 1 -3
  12. Gerekli Ekipman : Çeşitli
  13. Ekleyen : Fitness Nedir
  14. Yazar : Özer Çaylı

Bacak Geliştirme Programı nasıl olmalı?.

Workout Legs | Bacak Geliştirme Programı nasıl olmalı? . Bacak geliştirme programında mutlaka Berbell squat hareketi leg curl , deadlift ve leg extension gibi hareketlere yer verilmelidir .

Eğer barbell squat yapılmazsa Machine squat yada multipress squat hareketi olabilir ama unutmayın barbell squat tek başına bacak için yeterlidir.

Lunge hareketi önemli bir harekettir özellikle kalça ve bacak triceps (Ön bacak) kasları için önemlidir. Lunge hareketini ilave ederseniz leg extension hareketini çıkarabilirsiniz.

Bir diğeri deadlift hareketidir , eğer deadlift yapacaksanız leg curl hareketini programdan çıkarabilirsiniz, deadlift , leg curl hareketine göre avantajları arka bacak ve bel kasını çok iyi çalıştırmasıdır bu hareketi programınızdan eksik etmeyin ileri yaşlarda bel fıtığı gibi sorunlarınız olmaz.

Leg Plyometrics nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın