Lee Labrada 12-Week Lean Body Sırt Pazı

Lee Labrada 12-Week Lean Body  Sırt Pazı .Sırt ve pazu programı genel detaylar püf noktaları ve programla ilgili döküman.

Program Analiz
  1. Hareket Grubu :sırt programı , pazı antrenman programı
  2. Çalışan Kaslar :back , biceps
  3. Cinsiyet : Erkek – Kadın
  4. Seviye :  , Orta , İleri
  5. Ekipman :pazı ve sırt makineleri ,dumbbell , barbell , bench
  6. Kuvvet Tipi: Çekme – İtme
  7. Egzersiz Türü : Güç
  8. Set ve tekrar : 4 x 10-12
  9. Haftalık Gün : 1-2 gün
  10. Yazar : Özer Çaylı
  11. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazı Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın