Leaning Single Arm Dumbbell Lateral Raise tekniği

Leaning Single Arm Dumbbell Lateral Raise nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Leaning Single Arm Dumbbell Lateral Raise tekniği: Elimize uygun ağırlıkta bir dumbbell alarak sağlam bir makineden omuz hizasında tutunuyoruz.
  2. Tuttuğumuz eli sağlam tutarak dumbbeli tuttuğumuz el tarafına eğiliyoruz.
  3. Nefes vererek dumbbell veya kısa barı omuz kaslarını kasarak, omuz hizasına  kadar kaldırın.
  4. Sonra derin bir  nefes alarak kontrollü olarak omuz kaslarını gevşeterek başlangıç noktasına indiriyoruz.
  5. Hareket boyunca çalıştığınız tarafa doğru boşta kalan el ile bir profilde tutarak eğilin ve hareketi  böyle yapın.
  6. Gereğinden fazla ağırlık kullanmayın. Omuz kaslarının çalıştığından emin olun.

Set ve tekrarlar : Leaning Single Arm Dumbbell Lateral Raise  4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Anaizi

  1. Hareket: Omuz hareketi
  2. Çalıştırdığı bölgeler . Omuz Kasları, üst kol kasları
  3. Ana Kas Grubu:Omuz Kasları
  4. Egzersiz Tipi: Güç
  5. Eğitim Seviyesi:   Orta – ileri
  6. Set ve tekrar: 4 set 10-12 tekrar
  7. Dinlenme . Setler arası 30 saniye
  8. Çalışma Süresince : Başlangıç hafif sonra ağırlık arttır
  9. Nefes : Kaldırırken nefes ver  sonra nefes al
  10. Haftalık Gün: 1
  11. Donanım Gerekli: Dumbbel
  12. Ekleyen : euro   star gym
  13. yazar: Özer Çaylı

Leaning Single Arm Dumbbell Lateral Raise video izle

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazı Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Leaning Single Arm Dumbbell Lateral Raise nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın