L Sit Chin Up Pazı hareketi tekniği

L Sit Chin Up nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?,

Egzersiz Açıklaması

  1. L Sit Chin Up Pazı hareketi tekniği L Sit Chin Up Pazı hareketi nasıl yapılır? : Bu hareket barfiks barına asılarak yapılır.
  2. Avuç içi vücuda bakacak biçimde ve ellerin arasındaki mesafe 40 cm olarak bara asılıyoruz.
  3. Bacak dizler kırılmadan karın hizasına kadar kaldırıyoruz ve nefes vererek baş el hizasına gelene kadar çekip nefes alarak yavaşça başlangıç pozisyonuna dönüyoruz.
  4. Eğer hareketi yapmakta zorlanırsanız başlangıçta 1-2 antrenmanda dizler kırılabilir.
  5. Egzersiz boyunca pazı kasları çalışmalıdır.

L Sit Chin Up  için Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Egzersiz Özeti
  1. Ana hedef: Pazı Kaslarını Çalıştırma
  2. Egzersiz Türü ; Birleşik
  3. Eğitim Seviyesi : Yeni , Orta ve İleri
  4. Set Ve Tekrar: 4 set maksimum  tekrar
  5. Egzersiz Süresi : 30 sn (1 set)
  6. Dinlenme Süresi : 1 dak.
  7. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  8. Toplam set ve dinlenme süresi Süresi : 5 dak.
  9. Gerekli Ekipmanlar : Boş Vücut Ağırlığı
  10. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın
  11. Yazar Ve Grafikler : Özer Çaylı & 0537 786 55 82

L Sit Chin Up video izle

Kol Egzersizler için ipuçları

Kol için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.

Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın Pazı ve Arka Kol kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan Pazı ve Arka Kol çalışmanıza gerek yoktur.

Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kilo başına 2 gram olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140 gram protein tüketmelidir (bu vücutçular için geçerli normal kişiler için değil).

Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

L Sit Chin Up nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın