L Sit Chin Up Pazı hareketi nasıl yapılır?

L Sit Chin Up Pazı hareketi nasıl yapılır?L Sit Chin Up nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması?:

  1. L Sit Chin Up Pazı hareketi nasıl yapılır: Bu hareket barfiks barına asılarak yapılır. Hareketin amacı Pazı kaslarına hacim kazandırmak ve kuvvetlendirme.
  2. Başlarda biraz zorlansanız da 1-2 tekrar yaparak başlayın bir aya kalmaz 1 set tam yapmaya başlarsınız.
  3. Avuç içi vücuda bakacak biçimde ve ellerin arasındaki mesafe 40 cm olarak bara asılıyoruz.
  4. Bacak dizler kırılmadan karın hizasına kadar kaldırıyoruz ve nefes vererek baş el hizasına gelene kadar çekip nefes alarak yavaşça başlangıç pozisyonuna dönüyoruz.
  5. Eğer hareketi yapmakta zorlanırsanız başlangıçta 1-2 antrenmanda dizler kırılabilir,yada bir arkadaşınızdan yardım isteyebilirsiniz bu hareket nede olsa biraz zor.
  6. Hareket boyunca pazı kaslarının çalıştığından emin olun.

Set ve tekrarlar : L Sit Chin Up  4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Hareket Analizi

  1. Hareket Grubu : Pazı Egzersizi
  2. Çalışan Kaslar : pazı kasları
  3. Cinsiyet : Erkek – Kadın
  4. Seviye : Orta , İleri
  5. Ekipman : Barfix machine
  6. Kuvvet Tipi: Çekme –
  7. Egzersiz Türü : Güç
  8. Set ve tekrar : 4 x maksimum
  9. Haftalık Gün : 1-2 gün
  10. Yazar : Özer Çaylı
  11. Ekleyen : Fitness Hareketleri
Egzersizlerle Alakalı Videolar

L Sit Chin Up video izle

Egzersizlerin Püf Noktaları

Kol için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.

Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın biceps ve triceps kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan biceps ve triceps çalışmanıza gerek yoktur.

Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kilo başına 3 gr olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140 gr protein tüketmelidir (bu vücutçular için geçerli normal kişiler için değil).

Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

L Sit Chin Up Nereyi Çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın