Kuvvetli Sırt için program | Back Workout

Kuvvetli Sırt için program | Strong Back Workout

Strong Back Workout.Kuvvetli Sırt için program oldukça başarılı ve uygulamas kolay olan bir programdır.Bu program performansınızı ve kuvvetinizi üst seviyelere çıkarmak için uygun bir programdır.Kuvvetli Sırt için program.

Egzersiz Analizi


Kuvvetli Sırt için program | Strong Back WorkoutHareket: Sırt Antrenman programı

  1. Çalıştırdığı bölgeler . Sırt Kasları
  2. Ana Kas Grubu:Sırt (back)
  3. Isınma Hareketi : Chin-up (barfiks)
  4. Egzersiz Tipi: Güç
  5. Sporcu Seviyesi:   Yeni – Orta – İleri
  6. Set ve tekrar: 4 set 10-15 tekrar
  7. Dinlenme . Setler arası 30 saniye
  8. Çalışma Süresince : Hafif ağırlıkla başla sonra arttır
  9. Nefes : Ağırlıga yüklenirken nefes ver sonra nefes al
  10. Haftada Çalışılacak Gün: 1
  11. Gerekli Ekipman : Barfiks,lat pulldown,lat machine,rowing machine,dumbbell,barbell
  12. Ekleyen : Fitness Nedir
  13. Yazar : Özer Çaylı

Sırt Antrenmanı İçin Öneriler

Antrenman öncesi yemek yemeyin en az 2 saat açlık olmalıdır.

Set arasında 30 ile 60 sn arası dinlenin , bundan daha uzun dinlemek kasların soğumasına sebep olur.

Antrenman sırasında 1 litre su tüketin , su hücreleri yeniler ve antrenman sırasında en az 1 litre su kaybını önler.

Eğer antrenmana başlamadan çok aç olursanız süt , ayran veya 1 -2 adet muz yiyebilirsiniz basit şeker asla kullanmayın antrenman sırasında hipoglisemiye sebep olabilir. ( şeker düşüklüğü).

Eğer antrenman sırasında kalbinizde olağan dışı çarpma veya ritm bozukluğu olursa veya mide bulantısı ,baş dönmesi,sebepsiz ve soğuk terleme antrenmanı hemen bırakıp biraz uzanın eğer geçmiyorsa mutlaka doktora görünmelisiniz.

Ağır bir hareket yapacaksanız veya ağırlık kaldıracak iseniz mutlaka arkadaşınızdan yardım alın.

Hareketlere başlamadan çalışacağınız bölgeyi mutlaka ısıtın bu sakatlanmaların önüne geçer.

Antrenman süresi 1 ila 1.5 saat arasında olmalıdır.Daha uzun antrenman daha fazla kalori ve protein kaybıdır.

Haftalık antrenman 3 – 4 gün olmalıdır haftada her gün antrenman gelişimi yavaşlatır.

not: Bu genel prensiplerdir spor dallarına göre değişiklik gösterebilir eğer sizin antrenörünüz veya eğitmeniniz daha başka çalışma prensipleri önerdiyse lütfen bu makaleyi dikkate almayınız veya gözardı ediniz.

Lütfen bu prensipleri uygulayacaksanız yinede çalıştığınız salondaki eğitmene danışmayı unutmayınız. İyi çalışmalar….

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın