Kettlebell Sumo Squat nasıl yapılır?

Kettlebell Sumo Squat nasıl yapılır?

Kettlebell Su   mo Squat nasıl yapılır?

Egzersiz Açıklama

Kettlebell Sumo Squat nasıl yapılır?

Kettlebell Sumo Squat nasıl yapılır?. Hareket için her iki elle tutulacak uygun bir ağırlık alınır. Eğer mümkünse halter güllesi olabilir.

İki elin avuçları karşıya gelecek şekilde ağırlık kavranır ve çene altında tutulur.Ayaklar omuz genişliğinde açılır ve vücut diktir.

Nefes alarak çömelme hareketi yapılır ve nefes vererek başlangıç pozisyonuna dönülür.Hareketi yaparken vücut diktir ve topuklar yerden kalkmamalıdır.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitmiş olur, verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Egzersiz Püf Noktaları

Hareket boyunca ellerin pozisyonu değişmemelidir, eller göğüs hizasında ve avuçlar biri birine bakacak şekildedir ve set boyunca hep  aynı durmalıdır.

Bacak Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne geçmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Egzersiz Özeti
  1. Ana hedef: Bacak Kaslarını Çalıştırma
  2. 1. derece Çalışan Kaslar Bacak kasları
  3. 2. Derece Çalışan Kaslar: Baldır,
  4. Egzersiz Türü ; Birleşik, Güç
  5. Eğitim Seviyesi : Orta ve İleri
  6. Egzersiz Süresi : 30 sn (1 set)
  7. Dinlenme Süresi : 1 dak.
  8. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  9. Toplam set ve dinlenme süresi Süresi : 5 dak.
  10. Gerekli Ekipmanlar : Ağırlık plakası
  11. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın
  12. Yazar : Özer Çaylı & Ekibi

Kettlebell Sumo Squat nasıl yapılır? Videolar

Çalışan Kaslar

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın