Incline Ez-Bar Triceps Extension nasıl yapılır? Nereyi Çalıştırır?

Incline Ez-Bar Triceps Extension nasıl yapılır? Nereyi Çalıştırır?Incline Ez-Bar Triceps Extension nasıl yapılır?. Resimli Incline Ez-Bar Triceps Extension anlatım.

Bu derste Incline Ez-Bar Triceps Extension nasıl yapılır? anlatıyoruz. Incline Ez-Bar Triceps Extension egzersizi hakkında daha fazla bilgi edinmek için bu adresi ziyaret edin. Benzer hareket dumbbell triceps extensşon nasıl yapılır? adlı makaleye bakın.

Egzersiz açıklaması

  1. Ez-Barbell alın ve 35 derece eğimli üst göğüs sehpasına sırt üstü yatın.
  2. Halteri başın üzerine kaldırın ve kollarınızı düzeltin.
  3. Halterin ortadaki ilk eğik kısmından avuçlar karşıya bakacak şekilde kavrayın.
  4. Kolları düzeltin ve yere dik olarak tutun. Şimdi Incline Ez-Bar Triceps Extension  yapmaya hazırsınız.
  5. Nefes alın ve kolları kırarak başın arkasına doğru yavaşça indirin.
  6. Burada 1 saniye bekleyin.
  7. Sonra nefes verirken yavaşça baş üzerine kadar kaldırın ve kolları düzeltin.
  8. Size söylenen tekrarlara devam edin ve seti bitirin.
  9. 4 veya 5 set yapın.

Set ve tekrarlar : 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Özeti

  1. Egzersiz İsmi: Incline Ez-Bar Triceps Extension
  2. Ana hedef: Arka Kaslarını Çalıştırma
  3. Egzersiz Türü ; Birleşik
  4. Eğitim Seviyesi : Orta ve İleri
  5. Set Ve Tekrar: 4 set 10 – 12 tekrar
  6. Egzersiz Süresi : 30 sn (1 set)
  7. Dinlenme Sürei : 1 dak.
  8. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  9. Toplam set ve dinlenme süresi Süresi : 5 dak.
  10. Gerekli Ekipmanlar : Bench ve Barbell
  11. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın
  12. Yazar Ve Grafikler : Özer Çaylı & 0537 786 55 82

Incline Ez-Bar Triceps Extension Video İzle


Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Incline Ez-Bar Triceps Extension Nereyi Çalıştırır?

Incline Ez-Bar Triceps Extension Arka kol kaslarını çalıştırır.

Bunlarda İlginizi Çekebilir