Incline Dumbbell Chest Press nasıl yapılır?

Incline Dumbbell Chest Press nasıl yapılır?

Incline Dumbbell Chest Press nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Incline Dumbbell Chest Press nasıl yapılır?: Bu Hareket 35 derece yukarı eğimli bench sehpasında yapılır, üst göğüs kaslarını geliştirme hareketidir.
  2. Her iki ele birer uygun ağırlıkta dumbbell alarak platforma yatılır.
  3. Dumbeller göğüsün yanında ve avuç içi vücudun karşısına bakarak tutulur ve nefes vererek dumbbeller yukarı doğru kaldırılır.
  4. Burada 1 saniye bekleyin.
  5. Sonra yukarıda dirsekler düzeltilerek dumbbeller biri birine dokunacak kadar yanaştırılır.
  6. Yavaşça nefes alarak başlangıç pozisyonuna göğüs hizasına dönülür.
  7. Hareket 4 set ve 10-12 tekrar yapılır.

Set ve tekrarlar : Incline Dumbbell Chest Press  4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Özeti

  1. Ana hedef: Göğüs Kaslarını Çalıştırma
  2. Egzersiz Türü ; Birleşik
  3. Eğitim Seviyesi : Orta ve İleri
  4. Egzersiz Süresi : 30sn (1 set)
  5. Dinlenme Süresi : 1 dak.
  6. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  7. Toplam set ve dinlenme süresi Süresi : 5 dak.
  8. Gerekli Ekipmanlar : Dumbbell
  9. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın
  10. Yazar : Özer Çaylı & Ekibi
  11. Ekleyen: Vücut Geliştirme Programı

Incline Dumbbell Chest Press video izle

Egzersizlerin Püf Noktaları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazı Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Incline Dumbbell Chest Press nereyi çalıştırır?

Incline Dumbbell Chest Press nasıl yapılır?: bitti…

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın