Incline Cable Triceps Extension Video&Resim

Incline Cable Triceps Extension

Incline Cable Triceps Extension Nasıl Yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Incline Cable Triceps Extension nasıl yapılır?: Öncelikle 45 derece açılı bir sehpa ayarlayın ve halatla çalışan bir makine önüne arkasını 1  metre uzağa yerleştirin. (şekil-1).
  2. Benzer hareket One arm dumbbell triceps extension nasıl yapılır? adlı makaleyi okuyun.
  3. Halatı ayarlayın ve makinenin alt makarasına takın. Halat ucuna düz bir bar takın.
  4. Bir arkadaşınızdan yardım isteyin ve narı çekerek size vermelidir.
  5. Avuç içlerini karşıya bakacak şekilde barı tutun ve çekerek omuz hizasında yukarıda kollar düz bir şekilde tutun.
  6. Nefes vererek sehpa arkasına dirsekleri kırarak indirin.
  7. Sonra nefes vererek omuz hizasına yukarı kaldırın ve kolları düzeltin.
  8. Bu yapılan bir tekrardır ve tekrarlara devam edin ve seti bitirin.
  9. not: Incline Cable Triceps Extension yaparken dirseklerin açılmamasına dikkat edin.

Set ve tekrarlar : Incline Cable Triceps Extension 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Özeti

  1. Ana hedef: Arka Kol Kaslarını Çalıştırma
  2. Egzersiz Türü ; Birleşik
  3. Eğitim Seviyesi : Orta ve İleri
  4. Set Ve Tekrar: 4 set 10 – 12 tekrar
  5. Egzersiz Süresi : 30 sn (1 set)
  6. Dinlenme Süresi  : 1 dakika.
  7. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  8. Toplam set ve dinlenme süresi Süresi : 5 dakika.
  9. Gerekli Ekipmanlar : cable machine, 35 C bench
  10. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın
  11. Yazar Ve Grafikler : Özer Çaylı & 0537 786 55 82

Incline Cable Triceps Extension Video İzle

Kol Egzersizler için ipuçları

Kol programı için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.

Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın Pazı ve Arka Kol kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan Pazı ve Arka Kol çalışmanıza gerek yoktur.

Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kilo başına 2 gram olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140 gram protein tüketmelidir (bu vücutçular için geçerli normal kişiler için değil).

Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

Incline Cable Triceps Extension Nereyi Çalıştırır?

Incline Cable Triceps Extension Arka Kol Kaslarını Çalıştırır.

Bunlarda İlginizi Çekebilir