Hyperext eensions (Back Extensions) nasıl yapılır?

Hyperextensions (Back Extensions) nasıl yapılır?

Hyperext eensions (Back Extensions) nasıl yapılır?

Hyperext eensions (Back Extensions) nasıl yapılır?: Bir Hyperextension bench sehpasında vücut belden kırılarak aşağı doğru indirilip kaldırmasıyla yapılan bel egzersizidir.

Bu hareket için özel geliştirilmiş cihaz üzerine ayak platformuna ayaklar takılarak, gövde belden itibaren boşta kalacak şekilde uzanılır. Eller göğüs üzerinde veya ensede kenetlenmiş durumdadır. Başlangıç durumu olarak gövde yere paraleldir.

Harekete başlarken nefes alınır ve aşağıya doğru gövde bükülerek, yavaşça ve kontrollü olarak indirilir. Başlangıç durumuna dönerken nefes verilir ve harekete devam edilir.

Hareket boyunca dikkat edilmesi gereken husus; omurgaya zarar vermemek için çok kontrollü ve yavaş hareket etmektir

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Egzersiz Profili

Hyperextensions (Back Extensions) nasıl yapılır?

  1. Bel
  2. Arka Bacak,  Kalf
  3. Güç, birleşik
  4. : Hyperextension Bench
  5. İzolasyon
  6. İtme
  7. Başlangıç ve İleri
  8. Haftalık çalışma: 2-3 gün
  9. Set ve tekrar: 4 set max tekrar
  10. Yazar: M.Özer Çaylı
  11. kaynak : euro star gym

Egzersiz Püf Noktaları

Karın hareketlerine veya karın antrenmanına başlamadan 2 saat önce en son yemeği yiyin. Eğer tok karnına yaparsanız yemek dolayısıyla zaten kalbiniz idenize kan pompaladığı için , kalpte ritm artışı olabilir. Bu da antrenman sırasında size sıkıntı verir , hatta kalp krizine neden olabilir. Antrenmana aç karnına gelin.

Karın çalıştığınızda karın bölgesini sıcak tutacak bir kıyafet giyer veya kuşak sararsanız , karın bölgesindeki yağların daha çabuk yakıldığını , hatta bu bölgedeki yağları hiç eritemeyenlerin bile zayıfladığını görürsünüz.

Çalışan Kaslar

göğüs kası geliştirme

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın