Home Cardio Core Workout Yağ Yakma


Home Cardio Core Workout Program


Home Cardio Core Workout Yağ Yakma | Evde fitness ile zayıfla:
‘0 Dakika Jumpingjaks Hareketleri…

Program ve Hareketler

  • Warm-Up    3 Dakika
  • Stretch    17 Dakika
  • Cırcıutı1   12 Dakika
  • Cırcıutı2    14 Dakika
  • Core    10 Dakika

Warm-Up: Bu çeşitli ısınma hareketleridir.İçinde sıçrama kolları açma ve bacak hareketleri içerir ve vücudu ısıtmaya yarar.Bunları videoda detaylı olarak izleyebilirsiniz.

Stretch: Bu hareketler vücudumuzdaki çeşitli kasların esneme ve gerilmesi içindir böylece vücudumuz dahada esnek ve çevik olur.Bunlar omuz kasları,göğüs kasları,bacak kasları,baldır,kol,sırt kaslarından oluşurlar.

Cırcıutı1: Bu hareketler çeşitli Fitness hareketlerinden oluşurlar böylece kaslarımızın performansını arttırıp ve bedenimizi zinde tutarız.

Cırcıutı2:Çeşitli koşu yürüme dans ve zıplama hareketlerinden oluşur ve vücudumuzun tam yağ yakımı başladığı anda vu yakımı dahada arttırmaya yarar.Çeşitli fitness ve kardiyo egzersizlerinden oluşmaktadır.

Core: Bu hareket grubunda çeşitli karın hareketleri , esneme,germe ve çekme hareketleri bulunmaktadır ve bu şekilde antrenmanımızı tamamlıyoruz bu antrenmanı haftada 3 gün ve birer gün arayla devam ettirirseniz 3 ay gibi kısa bir zamanda vücudunuzda yağdan eser kalmayacaktır.

Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kilo başına 2 gram olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140 gram protein tüketmelidir (bu vücutçular için geçerli normal kişiler için değil).

Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın