Hip Adduction (Makinede iç bacak çalıştırma)

Hip Adduction (Makinede iç bacak çalıştırma)

Hip Adduction nasıl yapılır?,

Hip Adduction nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklama

  1. Hip Adduction , Makinede İç Bacaklar için özel geliştirilmiş üzerinde plakaları olan halat ve makaralarla çalışan ve oturma platformu bulunan bir makinedir. İç bacak kaslarını çalıştırır.
  2. Oturma platformuna yerleşip ellerimizle kulplarından  tutup ve ayaklarımızı ayak terine yerleştiriyoruz.
  3. Nefes vererek bacakları makine bacakları yerleşen kısımlar bir birine  dokunana kadar içe doğru itiyoruz ve nefes alarak başlangıç noktasına getirip plakalar biri birine dokunmadan 2. tekrara geçiyoruz.
  4. Hareket boyunca elleri yanlardan tutun bu şekilde hareketi daha etkili yapmış olursunuz.
  5. Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin

Set ve tekrarlar : 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Hip Adduction Machine Egzersiz Analizi

Egzersiz GrubuBacak Egzersizi 
Çalışan KaslarÜst İç Bacak Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Set ve tekrar :4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet TipÇekme
Kaynakeurostargym

Hip Adduction Video İzle

Bacak Geliştirme Programı nasıl olmalı?.

Workout Legs | Bacak Geliştirme Programı nasıl olmalı? . Bacak geliştirme programında mutlaka Berbbell squat hareketi leg curl , deadlift ve leg extension gibi hareketlere yer verilmelidir .

Eğer barbell squat yapılmazsa Machine squat yada multipress squat hareketi olabilir ama unutmayın barbell squat tek başına bacak için yeterlidir.

Lunge hareketi önemli bir harekettir özellikle kalça ve bacak triceps (Ön bacak) kasları için önemlidir. Lunge hareketini ilave ederseniz leg extension hareketini çıkarabilirsiniz.

Bir diğeri deadlift hareketidir , eğer deadlift yapacaksanız leg curl harektini programdan çıkarabilirsiniz, deadlift , leg curl hareketine göre avantajları arkabacak ve bel kasını çok iyi çalıştırmasıdır bu hareketi programınızdan eksik etmeyin ileri yaşlarda bel fıtığı gibi sorunlarınız olmaz.

Hip Adduction^nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın