Hand Stand Push ups Omuz Geliştirme Hareketi

Hand Stand Push ups Omuz Geliştirme Hareketi

Hand Stand Push ups nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Hand Stand Push ups Omuz Geliştirme HareketiHareket için boş bir duvar gerekli.
  2. Duvar önünde ellerimizi omuz genişliğinde açıp avuç içlerimizi yere koyuyoruz .
  3. Önce bir ayağımızı duvara dayayıp adım adım duvar önünde ellerimiz üzerinde duvar yüzeyinde duruyoruz.
  4. Başımız yere dokunmayacak şekilde yere dirsekleri kırarak yavaşça omuz ve kol gücüyle tabi nefes alarak.
  5. Sonra nefes vererek yavaşça başlangıç pozisyonuna omuz ve arka kol kaslarının  dönüyoruz.
  6. Hareket yapabileceğiniz kadar tekrar yapın ileride kendiniz tekrar sayısı koyarsınız.

Not: Hand Stand Push ups  hareketini omuz için çalışacak iseniz mutlaka tutuş şekline dikkat edin. Yere yumruklar ile basabilirsiniz ya da avuç içleri ile basabilirsiniz. Avuçlar ile basmak için biraz duvardan uzaklaşmak gerekli buda hareketin biraz omuz ve göğüs kaslarına binmesi anlamına gelir. Sadece omuz kaslarına binmesi için mutlaka duvara yaklaşın ve hareketi yumruklar üzerine yapın. Birde tutuş olarak omuzlardan biraz daha geniş tutuş yapın.

Set ve tekrarlar : Hand Stand Push ups 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Hand Stand Push ups Egzersiz Analizi

Egzersiz GrubuOmuz Egzersizi 
Çalışan KaslarOmuz Kasları
Boyun Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanYok
Set ve tekrar :4 x maksimum tekrar ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı & 0537 786 5582
Kaynakeurostargym

Hand Stand Push ups video izle


Bacak Kasları, Omuz Kasları, Göğüs Kasları, Arka Kol Kasları, Pazı Kasları Ve Sırt Kasları Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Hand Stand Push ups nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın