Hand Stand Push-Up Omuz hareketi tekniği

Hand Stand Push-Up Omuz hareketi tekniği

Hand Stand Push-Up nasıl yapılır?, Hand Stand Push-Up tekniği.

Egzersiz Açıklaması

  1. Hand Stand Push-Up Omuz hareketi tekniği:  Hand Stand Push-Up hareketi vücut ağırlığımızı kullanarak herhangi bir ekipmana gerek olmadan yapıyoruz.
  2. Duvar önünde ellerimizi omuz genişliğinde açıp avuç içlerimizi yere koyuyoruz önce bir ayağımızı duvara dayayıp adım adım duvar önünde ellerimiz üzerinde duruyoruz.
  3. Başımız yere dokunmayacak şekilde yere dirsekleri kırarak 5 santim kalana kadar iniyoruz tabi nefes alarak.
  4. Sonra omuz kasları ve arka kol kasları ile iterek ve nefes vererek yavaşça başlangıç pozisyonuna  dönüyoruz.
  5. Hareketi yapabileceğiniz kadar tekrar yapın ileride kendiniz yeterince tekrar yapabilirsiniz.
  6. Hareket boyunca omuz kaslarının çalıştığından emin olmalısınız.

Set ve tekrarlar : Hand Stand Push-Up 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Hareket Analizi
  1. Hareket Grubu : omuz geliştirme hareketi
  2. Çalışan Kaslar : omuz kasları ve arka kol kasları
  3. Cinsiyet : Erkek – Kadın
  4. Seviye :, Orta , İleri
  5. Ekipman : boş vücut ağırlığı
  6. Kuvvet Tipi: İtme
  7. Egzersiz Türü : Güç
  8. Set arası dinlenme : 30 sn.
  9. Set ve tekrar : 4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
  10. Haftalık Gün : 1-2 gün
  11. Yazar : Özer Çaylı

Hand Stand Push-Up Video İzle

Bacak Kasları, Omuz Kasları, Göğüs Kasları, Arka Kol Kasları, Pazı Kasları Ve Sırt Kasları Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Hand Stand Push-Up nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın