Hammer Pulldowns nasıl yapılır?

Hammer Pulldowns nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz açıklaması

  1. Sırt hareketi – Hammer Pulldowns nasıl yapılır açıklaması:
  2. Hareket özel yapılmış puldown makinesiyle yapılır. Makine kendinden ağırlıklı olup ağırlık takılabilen var. Omuz Kaslarını, Ön Kol Kaslarını ve Pazı  Kaslarını çalıştırır.
  3. Şayet salonda varsa ağıelık takılabilen makineyi tercih edin. Makinenin oturma ve sır dayama platformu olup makara ve halat sistemiyle çalışır.
  4. Hareket platforma  oturularak el tutamaçlarından tutularak makinenin kolunun vücuda çekilip bırakılmasıyla yapılan harekettir.
  5. Makine oturma platformuna oturup sırtımızı yaslıyoruz. Nefes  vererek göğüs yanlarına kadar vücuda doğru çekilir ve nefes alarak yavaşça başlangıç pozisyonuna dönülür.
  6. Hareket boyunca uygulama tekniği ritmli  olmalıdır ne çok hızlı ne çok yavaş.

Set ve tekrarlar : Hammer Pulldowns 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Özeti

  1. Ana hedef: Sırt Kaslarını Çalıştırma
  2. Diğer Çalışan Yerler: Omuz Kaslarını, Ön Kol Kaslarını ve Pazı Kaslarını çalıştırır.
  3. Egzersiz Türü ; Birleşik
  4. Eğitim Seviyesi : Orta ve İleri
  5. Set Ve Tekrar: 4 set 10 – 12 tekrar
  6. Egzersiz Süresi : 30 sn (1 set)
  7. Dinlenme Süresi : 1 dak.
  8. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  9. Toplam set ve dinlenme süresi Süresi : 5 dak.
  10. Gerekli Ekipmanlar : Pulldown Machine
  11. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın
  12. Yazar Ve Grafikler : Özer Çaylı & 0537 786 55 82

Hammer Pulldowns  Video İzle

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Hammer Pulldowns  nerey çelıştırır?

Hammer Pulldowns  Sırt Kaslarını, Omuz Kaslarını, Ön Kol Kaslarını ve Pazı Kaslarını çalıştırır.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın