MACHINE BENCH PRESS (Makinede Göğüs Pres)

Machine Bench Press

Machine Bench Press Nasıl Yapılır?

Bu derste Machine Bench Press nasıl yapılır? anlatıyoruz. Machine Bench Press egzersizi hakkında daha fazla bilgi edinmek için bu adresi ziyaret edin. Benzer hareket Barbell Bench Press Nasıl Yapılır? adlı makaleye göz atın.

Egzersiz Açıklaması

Machine Bench Press Özel olarak yapılmış Chest Pr ess Makinesi denilen bir cihazda oturarak ve sırt dayalı olarak uygulanır. Makine kendinden ayarlanabilir ağırlıkları olan makara ve halat sistemiyle çalışan , metal profilden yapılmış çeşitli yükseklik modelleri olan bir alettir.

Aynı Machine bench press uygulaması gibi çalışılır. Burada fark, hareketin makinenin müsaade ettiği sınırlar içinde kalması nedeniyle hareket riski olmayarak, sabit bir düzlem içinde, egzersizi tam yapabilmeyi sağlamaktır. Tutma barlarının aşağıda tutulması ile alt göğüs, yukarıda tutulması ile üst göğüs ve yanlardan tutulması ile de yan göğüs kasları çalıştırılabilir

Nefes vererek kollar ileri doğru itilir ve derince bir nefes alarak kollar yavaşça başladığınız noktaya kadar bırakılır.  Fazla bir şeye dikkat etmenize gerek yok , zaten makinenin izin verdiği çizgide hareket yapılabilir.

Not:

Set ve tekrarlar : 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Profili
Egzersiz GrubuGöğüs Geliştirme Egzersizi 
Çalışan KaslarGöğüs Kasları
Arka Kol Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanMachine Bench Press
Set ve tekrar :4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı & 0537 786 5582
Kaynakeurostargym

Machine Bench Press Video İzle

Daily Limit Exceeded. The quota will be reset at midnight Pacific Time (PT). You may monitor your quota usage and adjust limits in the API Console: https://console.developers.google.com/apis/api/youtube.googleapis.com/quotas?project=870941869811

Göğüs Çalışmaları İçin Püf Noktaları

Göğüs Antrenman Programı hareketlerine her zaman Press Hareketleri ile başlayın. Kasların mükemmel iriliğe ulaşması için bu çok önemli.

Her zaman Göğüs antrenmanına başlamadan önce ısınma hareketi yapın. En kolay ve uygun ısınma hareketi şınav yapmaktır.

Göğüs Kaslarını haftada 1 veya en fazla 2 gün çalıştırın. .Fazla çalıştırmak göğüs kaslarını büyütmez tersine küçültür

Çalışan Göğüs Kasları

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın