Göğüs hareketi | INCLINE BENCH DUMBBELL FLYING

Göğüs hareketi | INCLINE BENCH DUMBBELL FLYING

Vu derste Incline Bench Dumbbell Flying nasıl yapılır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Incline Bench Dumbbell Flying nasıl yapılır? Üst platformu ayarlanabilir Adjustable Bench  adı verilen özel bir sıra üzerinde uygulanır.
  2. Ayarlama mekanizmasıyla üst eğim 35 dereceye veya ihtiyaca göre biraz daha alt veya üst dereceye kadar getirilebilir.
  3. Bu egzersiz üst göğüs kaslarını geliştirme egzersizidir.
  4. Her iki ele alınan dumbbell’lar, avuç içleri vücuda  bakacak şekilde göz seviyesinde ve yukarıda tutulur.
  5. Sonra göğüs kaslarında kontrol muhafaza edilerek, her iki yana yavaşça ve nefes almak suretiyle indirilir.
  6. Yine kontrol devam ettirilerek ve nefes verilmek suretiyle göz seviyesine, birbirlerine yaklaşıncaya kadar kaldırılır.
  7. Dikkat edilmesi gereken husus; dirseklerin yanlara açılırken ve kollar yukarıda birleştirilirken, hafifçe kırık olmasına dikkat etmektir.
  8. Bu harekette, Bench’in eğimi arttıkça ön omuzlar daha çok etkilenir.

Set ve tekrarlar : Incline Bench Dumbbell Flying 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Profili

  1. Göğüs Kaslarını geliştirir
  2.  pazı kasları
  3. Güç, birleşik
  4. Dumbbell, incline bench
  5. İzolasyon
  6. Çekme
  7. Başlangıç ve İleri
  8. Set ve tekrar: 4 set ve 10 ile 12 tekrar
  9. Haftalık çalışma: 1 veya 2 gün
  10. Yazan: Özer Çaylı
  11. Ekleyen : euro star gym

Incline Bench Dumbbell Flying Video İzle


Incline Bench Dumbbell Flying İpuçları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazu Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Vu derste Incline Bench Dumbbell Flying nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın