Glute Hyperextension Raises nasıl yapılır?

Glute Hyperextension Raises nasıl yapılır?

Glute Hyperextension Raises nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Glute Hyperextension Raises nasıl yapılır? : Bu hareket için özel geliştirilmiş 45 derece eğimli  sehpa üzerine ayak platformuna ayaklar takılarak veya basarak , gövde belden itibaren boşta kalacak şekilde uzanılır.
  2. Eller göğüs üzerinde veya ensede kenetlenmiş durumdadır. Hareket Bel Kaslarını çalıştırmaktadır.
  3. Başlangıç durumu olarak gövde yere paraleldir. Harekete başlarken nefes alınır ve aşağıya doğru gövde bükülerek, yavaşça ve kontrollü olarak indirilir.
  4. Başlangıç durumuna dönerken nefes verilir ve harekete devam edilir. Dikkat edilmesi gereken husus; omurgaya zarar vermemek için çok kontrollü ve yavaş hareket etmektir
  5. not: Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın.
  6. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Set ve tekrarlar : Glute Hyperextension Raises 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Hyper Extensions Egzersiz Analizi

Egzersiz GrubuSırt Egzersizi 
Çalışan KaslarBacak Kasları
Bel kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan Ekipman Hyper Extensions Bench
Set ve tekrar :4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı & 0537 786 5582
Kaynakeurostargym

Glute Hyperextension Raises Video İzle

Glute Hyperextension Raises nereyi öalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın