Full-Body Rest-Less Workout – Vücut geliştirme programı

Egzersizlerle Alakalı Videolar

Full-Body Rest-Less Workout – Vücut geliştirme programı

Full-Body Rest-Less Workout – Vücut geliştirme programı

Full-Body Rest-Less Workout – Vücut geliştirme programı . Bu videodaki program acemi vücutçular için uygun değildir, programı eğitmene  paylaşın  Yeni başlayanlar için vücut geliştirme programı inceleyin.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitiirilmiş olur , verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir.

Program Analizi

Hareket Grubu : Tüm Vücut Geliştirme
Çalışan Kaslar : Body muscle
Cinsiyet : Erkek – Kadın
Seviye : , Orta , İleri
Ekipman : çeşitli
Kuvvet Tipi: Çekme – İtme
Egzersiz Türü : Güç
Set arası dinlenme : 30 sn.
Set ve tekrar : 4 x 10-12 ve maksimum ( Eğitmeninize danışınız )
Haftalık Gün : 1-2 gün
Yazar : Özer Çaylı
Ekleyen : Fitness Hareketleri

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazı Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın