Fitness Programıı Süperset çalışma antrenmanı

Fitness Programıı Süperset çalışma antrenmanı

Fitness Programıı Süperset çalışma antrenmanı

Fitness Programıı Süperset çalışma antrenmanıProgramın amacı bacak , pazu ,göğüs ve karın kaslarını çalıştırmaktır.  Fitness (zinde kalma) egzersizleri  bacak- göğüs , göğüs – sırt , bacak – pazu ve karın çalışma şeklinde yapılan fitness programı performans ve form tutmak isteyenler için ideal bir programdır.

1. Lateral Lunge – Weighted Chest Press  (Bacak ve göğüs egzersizi)

Elimize bir ağırlık plakası alıyoruz,Bir ayak omuz genişliğinde açılır, açılan ayak üzerine diz kırılır, bu arada elimiz arasında ve göğüs hizasında tuttuğumuz ağırlık plakasını ileri doğru itip dirsekleri düzeltiyoruz, ayağımızı başlangıç pozisyonunda birleştirirken bu arada ağırlık plakasını göğsümüze çekiyoruz ve bu yaptığımız bir tekrar olur.

2. Push-Up – Dumbbell Row  (göğüsve sırt egzersizi)

Push-up ( Şınav ) pozisyonunda yere uzanıyoruz ve ellerimizde birer adet uygun ağırlıkta dumbbell var , eller omuz hizasında dumbelleri tutarak önce bir tekrar pus-up (şınav ) yapıyoruz ve hareket bitiminde bir elimizi dumbbell row 8 sırta çekiş) yaparak bir elimizi sırta kadar çekiyoruz hareket bitiminde tekrar şınav yapıp diğer elle harekete devam ediyoruz.

3. Lunge – Biceps Curl (bacak ve pazu egzersizi)

İki adet uygun ağırlıkta dumbbell alıyoruz ve ayaklar 30 cm genişliğinde açıp dumbbelleri yanlarda eller vücuda bakacak biçimde tutuyoruz , bir ayağımızı ileri atıp üzerine çömelirken dumbbellerle biceps hareketini elleri dışarı doğru büküp yukarı göğüs hizasına kadar kaldırıyoruz ve ayağı başlangıç pozisyonuna getirirken ellerde vücudun yanlarına getiriyoruz.

4. Dumbbell V-Up (karınegzersizi)

Elimize bir adet dumbbell alıp sırt üstü yatıp dumbbell  göğüs hizasında yukarıda tutuyoruz ve nefes alarak başın arkasına doğru indiriyoruz , ayakları yere uzatıp nefes vererek bacaklar dizleri kırmadan yukarı kaldırırken dumbbell de  göğüs hizasına yukarı kalkıyor

  • Set ve Tekrar : 4 set maximum tekrar
  • Set arası dinlenme  : 60 sn
  • Ekleyen :euro star gym
  • Yazar : Özer Çaylı

 

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın