Fitness Programı Süper set çalışma sistemi

Fitness Programı Süper set çalışma sistemi

Fitness Programı Süper set çalışma sistemi

1. Lateral Lunge – Weighted Chest Press

Elimize bir ağırlık plakası alıyoruz,Bir ayak omuz genişliğinde açılır, açılan ayak üzerine diz kırılır, bu arada elimiz arasında ve göğüs hizasında tuttuğumuz ağırlık plakasını ileri doğru itip dirsekleri düzeltiyoruz, ayağımızı başlangıç pozisyonunda birleştirirken bu arada ağırlık plakasını göğsümüze çekiyoruz ve bu yaptığımız bir tekrar olur.

2. Push-Up – Dumbbell Row

Push-up ( Şınav ) pozisyonunda yere uzanıyoruz ve ellerimizde birer adet uygun ağırlıkta dumbbell var , eller omuz hizasında dumbelleri tutarak önce bir tekrar pus-up (şınav ) yapıyoruz ve hareket bitiminde bir elimizi dumbbell row 8 sırta çekiş) yaparak bir elimizi sırta kadar çekiyoruz hareket bitiminde takrar şınav yapıp diğer elle harekete devam ediyoruz.

3. Lunge – Biceps Curl

İki adet uygun ağırlıkta dumbbell alıyoruz ve ayaklar 30 cm genişliğinde açıp dumbbelleri yanlarda eller vücuda bakacak biçimde tutuyoruz ,  bir ayağımızı ileri atıp üzerine çömelirken dumbbellerle biceps hareketini elleri dışarı doğru büküp yukarı göğüs hizasına kadar kaldırıyoruz ve ayağı başlangıç pozisyonuna getirirken ellerde vücudun yanlarına getiriyoruz.

4. Dumbbell V-Up

Elimize bir adet dambıl alıp sırt üstü yatıp dambılları göğüs hizasında yukarıda tutulur ve nefes alarak dambıl başın arkasına doğru indirilir. Ayaklar yere uzatılırken nefes vererek dizleri kırmadan bacaklar yukarı kaldırılır,  dambıl göğüs hizasına kalkar.

  • Set ve Tekrar : 4 set maximum tekrar
  • Set arası dinlenme  : 60 sn
  • kaynak: eurostargym
  • Yazar : Özer Çaylı

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın