Fitness programı – Günlük çalışma için program

Günlük Fitness Programı (kardiyo programı)

Fitness programı – Günlük çalışma için program

Fitness programı | Günlük çalışma için programFitness programı – Günlük çalışma için program
Bu program fit kalma (formda kalma) yağ yakıcı ve kardiyo programı olarak zayıflama amacıyla kullanılabilir. Diyete başlayanlar için en iyi çözümdür, bu programı uygularsanız deri sarkması gibi yan etkilerle karşılaşmazsınız.

Fitness programı detayları

Dmbbell Lateral Raise

(Dumbbell ayakta açış) 5 set 12-15 tekrar

Her iki ele birer dambıl alın ve vücudun yanında tutun. Ayakların arası 30 santim kadar açık olmalı ve vücut dik olmalıdır.

Nefes vererek kollar hafifçe kırık olarak elleri omuz hizasının üzerine kadar kaldırın.  Sonra nefes alarak elleri yavaşça bacaklara dokununcaya kadar indirin. Bu hareketi yaparken avuçlar yere dönük olmalıdır.

Cable Chest Fly

(Kabloda göğüs açış) 5 set 12-15 tekrar

35 derece eğimli bir sehpaya oturun ve her iki yanda bulunana halatların ucundaki kulpları avuç içi bir birine bacak şekilde tutun.

Nefes vererek dirsekler hafifçe kırık olarak eller bir birine dokunana kadar kaldırın. Sonra nefes alarak kolları yavaşça açın ve başlama pozisyonuna kadar indirin.

Triceps Press Down

(Makinede arka kol) 5 set 12-15 tekrar

Bu Press Down makinesi özel yapılmış ve Arka Kol için dizayn edilmiştir. Oturma sırası ve sırtı dayama için minderi var. Gövdenin iki yanında kollar vardır ve ucunda tutma kulpu var.

Kulptan tutarak ve nefes vererek aşağı doğru bastırıyoruz. Sonra yavaşça kolları gevşetip eller göğüs hizasına gelinceye kadar bırakıyoruz.

Seated Concantration Curl  

(Tek dumbbel pazu-oturarak) 5 set 12-15 tekrar

Bir sıra üzerine bir ele alınan dambıl ile oturuyoruz. Bacakları açarak bir dirseği bacağın iç kısmına yaslayarak hareket için hazır olun.

Nefes vererek elinizi göğüs hizasına kadar yavaşça kaldırın . Sonra yavaşça nefes alarak indirin ve başladığınız pozisyona gelene kadar eli indirin.

Modified Dragonfly Woodchopper

(Profili tutarak karın egzersizi)”5 set maksimum tekrar

Karın için güzel bir hareket. Sırt üstü yatın ve arkada bulunana herhangi bir makinenin profilini iki el ile kavrayın. Bacaları düz bir şekilde yukarı kaldırın ve omuzların üzerine basarak vücudun tamamı yere dik bir pozisyonda olmalıdır.

Nefes vererek vücut düz olarak bacakları yavaşça yere doğru indirin ve ayaklar yere dokununcaya kadar devam edin.


  • Yazan: Özer Çaylı

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın