Fitness Dış Bacak Çalıştırma- Hip Abduction Machine

Fitness Dış Bacak Çalıştırma- Hip Abduction MachineHip Abduction Machine nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Hip Abduction Machine Nasıl Yapılır?: Hip Abduction adı verilen ve bacakların dış kısmını çalıştırmak için yapılmış bir ekipman’dır.
  2. Oturma ve bacakların dışını dayamak için platform, halat ve kendinden ağırlıklı özel olarak imal edilmiş bir ekipman’dır.
  3. Oturma plarformuna oturup sırtımızı ve bacakları makineye dayayarak hareket için hazır oluruz.
  4. Nefes Vererek bacakları dışarı doğru ,sonuna kadar  açarız, Derin bir nefes alarak yavaşça ayakları birleştiririz.
  5. Hareket sırasında dış bacakların çalıştığından emin olun. Başka bir şey söylemeye gerek yok. Makinenin ikan verdiği ölçülerde hareket edilir.

Set ve tekrarlar : Hip Abduction Machine  4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Hip Abduction Machine Egzersiz Analizi

Egzersiz GrubuBacak Egzersizi 
Çalışan KaslarÜst Dış Bacak Kasları
Egzersiz TürüKuvvetmakine: Hip Abduction Machine
Set ve tekrar :4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet Tipİtme
Kaynakeurostargym

Hip Abduction Machine Video İzle

Hip Abduction Egzersiz İpuçları

Egzersize başlamadan Makine üzerinde bulunan ağırlık plakası üzerinde yapacağınız ağırlık miktarını ayarlayın. Hafif ağırlıklarla başlayın ve her set sonrasında 1 plaka ağırlık ilave edin , bu şekilde sakatlanmadan setleri tamamlamış olursunuz. Bütün setleri ağır çalışmak kaslarınızı çalıştırdığınız anlamına gelmez.

Bacak Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitmiş olur, verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Hip Abduction Machine nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın