One legged Dumbbell Calf Raises Tekniği

One legged Dumbbell Calf Raises Tekniği

One legged Dumbbell Calf Raises Nasıl Yapılır?

One legged Dumbbell Calf Raises Tekniği : Her iki ele birer dumbbell alarak yerden 5-7 cm yüksekte sağlam bir platformun ucuna ayak ucunu yerleştiririz.Diğer ayağımızı platforma koyduğumuz ayağın arkasına yaslayın Not: (resimde görülen gibi).

Platformdaki ayağın parmak ucuna doğru nefes vererek  kalkarız ve nefes alarak başlangıç noktasına döneriz.

Tekrarlar bitince aynı hareketi diğer ayakla yaparız.Bu hareket ayaklar arasında dönüşümlü yapılır.

Set ve tekrarlar : 4 set ve 15-20 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur). Benzer Hareket Seated Dumbbell Calf Raise‘dir.

One legged Dumbbell Calf Kalf Egzersiz Analizi

Egzersiz GrubuBaldır Hareketi 
Çalışan KaslarBaldır Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanDumbbell
Set ve tekrar :4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı
Kaynakeurostargym

One legged Dumbbell Calf Videolar

Çalışan Baldır Kasları

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın