Evde Plates Band İle Omuz Çalıştırma

Pilates Band Lateral Raise nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklama-sı

  1. Bir veya 2 adet pilates bandını alın. Ayağın birinin altından geçirin.
  2. İki el ile eşit ve gergin tutun.
  3. Kollar hafifçe kırık ve vücudun yanında olmalıdır. Avuçlar bacaklara bakmalıdır.
  4. Boşta olan ayağı 20 santim kadar geriye alın. Şimdi hareket için hazırsınız.
  5. Nefes vererek kollar hafif kırık omuz hizasına kadar kaldırın ve 1 saniye bekleyin bu sırada avuçlar yere bakmalıdır.
  6. Sonra nefes alarak tekrar eller vücudun yanlarına kadar indirilmeli ve bu şekilde tekrarlara devem etmelisiniz.
  7. Band Lateral Raise yaparken vücudu oynatmayın. Göğüs ileride ve bel hafifçe çukur olsun.
  8. Band üzerine basan ayak diğerinden biraz daha ileride olsun ve ayaklar arasındaki açıklık 30 santim kadar olmalıdır.
  9. Benzer Hareket Dumbbell Lateral Raise nasıl yapılır? adlı

Set ve tekrarlar : Band Lateral Raise  4 veya 5 set maksimum tekrar yapın. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Özeti

  1. Ana hedef: Omuz Kaslarını Çalıştırma
  2. Egzersiz Türü ; Birleşik
  3. Eğitim Seviyesi : Orta ve İleri
  4. Set Ve Tekrar: 4 veya 5 set maksimum tekrar
  5. Egzersiz Süresi : 30 sn (1 set)
  6. Dinlenme Süresi : 1 dak.
  7. Haftalık Gün Sayısı : 1 veya 2 gün
  8. Toplam set ve dinlenme süresi Süresi : 5 dak.
  9. Gerekli Ekipmanlar : pilates bandı veya spor bandı
  10. Hedef Cinsiyet : Erkek ve Kadın

Standing Band Lateral Raise Video İzle

Standing Band Lateral Raise Nereyi Çalıştırır?

Standing Band Lateral Raise Omuz Kasları ve boyun kaslarını çalıştırır.

Bunlarda İlginizi Çekebilir