Evde Fitness Zayıflama – Yağ Yakma Programı

Evde Fitness Zayıflama – Yağ Yakma Programı

Evde Fitness Zayıflama – Yağ Yakma Programı

Bu program spor salonuna gidemeyenler veya evden çıkamayanlar için yada engelliler için kendilerine ayarlayıp uygulayıp çalışılabilecek  form tutma ve zayıflama amacıyla yapılmış programdır.

Program Analizi

  1. Hareket Grubu : Tüm Vücut antrenmanı
  2. Çalışan Kaslar : Tüm vücut kasları
  3. Cinsiyet : Erkek – Kadın
  4. Seviye : Yeni , Orta , İleri
  5. Ekipman : Yok, boş vücut ağırlığı
  6. Kuvvet Tipi: Çekme – İtme
  7. Egzersiz Türü : Performans
  8. Set arası dinlenme : 30 sn.
  9. Set ve tekrar : 4 x 10-12 ( eğitmene   danışın )
  10. Haftalık Gün : 1-2 gün
  11. Yazar : Özer Çaylı

Bunlara Dikkat edin

  1. Antrenmanı yemek sonrası yapmayın en uygun saat akşama doğru 5 – 6 saatlerinde yapınız.
  2. Set aralarında 30 ile 60 sn dinlenin bu kalp ritminin normale dönmesini saplar.
  3. Programı haftada 3 ile 4 gün yapınız, her gün antrenman iştahınızı arttırır ve çok yemenizi sağlar her gün çalışmaktan kaçının.
  4. Eğer çalışmaya başlamadan çok aç iseniz 1 adet muz yiyin bu hem şekerinizi düzenler ve hemde tansiyonunuzun düşmesini engeller.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın