En İyi Göğüs – Pazu antrenman programı

En İyi Göğüs – Pazu antrenman programı

En İyi Göğüs – Pazu antrenman programı

En İyi Göğüs – Pazu antrenman programı:  Profesyonel Chest & Biceps Workout | Göğüs ve pazu antrenman programı haftada 1 günlük çalışma programı.

Program Listesi

Göğüs Programı Hareketleri

Incline Dumbbell Press 3 set 12 tekrar

Bu hareket üst göğüs sehpasında oturarak iki dambıl ile yapılan  yukarıya itiş Üst göğüs programıdır.

Incline Dumbbell Fly,, 3 set 12 tekrar

Yine aynı  şekilde Üst göğüs sehpasında yanlara açış yapılarak (dambıl ile) göğüs hareketidir.

Fat Dumbbell Press  3 set 12 tekrar

Bu egzersiz düz sehpada dambıllar ile yukarı itiş göğüs geliştirme hareketidir.

Superset Göğüs Hareketleri

Cable Fly

Halatla düz bir sehpaya yatılarak göğüs yanlara açış şeklinde yapılan harekettir.

Push-Up

Yukarıda 3 hareket göğüs çalıştıktan sonra son iki hareketi süperset çalışılacak. Mesela önce sehpaya düz yatarak halatla yana açış yapıyoruz hemen bitiminde şınav hareketi yapıyoruz.Halatla yana açışı 12 tekrar yapın ve şınav hareketini maksimum tekrar yapın.

Pazu Programı Hareketleri

  1. Barbell Curl
  2. Alternating Dumbbell Curl   3 set 12 tekrar
  3. Cable Curl         3 set 12 tekrar
  4. Dumbbell Curl     3 set 12 tekrar
  5. Hammer Curl 4 set 12 tekrar
  1. Yazan : Özer Çaylı
  2. Ekleyen: Vücut Geliştirme Programı

Göğüs Programı

Çalışan Kas Grubu

Göğüs Kasları

Pazı Programı

Çalışan Kas Grubu

Pazı Kasları

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın