EN İYİ FITNESS PROGRAMI – Evde Fitness

EN İYİ FITNESS PROGRAMI EVDE

EN İYİ FITNESS PROGRAMI – Evde Fitness

EN İYİ FITNESS PROGRAMI – Evde Fitness , Ashley Conrad Kontrollü Yaşam Fitness Programı. Evde Fitness Programı isteyen sporcular ve fit bir vücut sahibi olmak isteyenler için en iyi fitness programı.

Program Analizi

  1. Program Grubu : Fitness programı
  2. Çalışan Kaslar : Tüm vücut kasları
  3. Cinsiyet : Erkek – Kadın
  4. Seviye : Yeni , Orta , İleri
  5. Ekipman : Yok
  6. Kuvvet Tipi: Çekme – İtme
  7. Egzersiz Türü : Güç
  8. Set arası dinlenme : 30 sn.
  9. Set ve tekrar : 4 x 10-12
  10. Haftalık Gün : 1-2 gün
  11. Yazar : Özer Çaylı
  12. Kaynak : euro star gym

Egzersizler için püf noktaları

Karın hareketlerine veya karın antrenmanına başlamadan 2 saat önce en son yemeği yiyin. Eğer tok karnına yaparsanız yemek dolayısıyla zaten kalbiniz midenize kan pompaladığı için , kalpte ritm artışı olabilir. Bu da antrenman sırasında size sıkıntı verir , hatta kalp krizine neden olabilir. Antrenmana aç karnına gelin.

Karın çalıştığınızda karın bölgesini sıcak tutacak bir kıyafet giyer veya kuşak sararsanız , karın bölgesindeki yağların daha çabuk yakıldığını , hatta bu bölgedeki yağları hiç eritemeyen bile zayıfladığını görürsünüz.

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazu Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın