Dumbbell Tricep Extensions tekniği

Dumbbell Tricep Extensions tekniği

Dumbbell Tricep Extensions nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Dumbbell Tricep Extensions tekniği nasıl yapılır?. Hareket için gerekli olan ekipman sadece uygun ağırlıkta bir dambıldır.
  2. Dambılı tek elinizde tutun ve ayakta dururken baş hizasından yukarı kaldırın ve kolunuzu düzelterek başınızı kola yaslayın. Şimdi hareketi yapmaya hazırsın.
  3. Benzer hareket one arm cable triceps extension, dumbbell triceps kickback tır.
  4. Ayakta durarak tek elle kavranan dambıl , nefes alarak dirsek başa paralel kalacak şekilde sırta doğru indirilir.
  5. Nefes vererek dirsekler oynamadan ve düzelinceye kadar kaldırılır.Kollar dönüşümlü çalışmalıdır.
  6. Dumbbell yukarı kaldırılırken nefes verilir ,sırta doğru indirilirken nefes alınır.
  7. Dirsek başa dayalı yapılırsa hareket daha düzgün olur yada diğer elle dirsek desteklenirse çalışma dahada etkili olur..
  8. Dumbbel i diğer omuza doğru değil sırta doğru indirmeye dikkat edin. Arka kol kaslarının çalıştığından emin olun.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın.

Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Set ve tekrarlar : 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

One Arm Dumbbell Triceps Egzersiz Özeti

Egzersiz GrubuArka Kol Egzersizi 
Çalışan KaslarArka Kol Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanDumbbell
Set ve tekrar :4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak Gün1 veya 2 Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı
Kaynakeurostargym

One Arm Dumbbell Tricep Extensions Video İzle

One Arm Dumbbell Tricep Extensions nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın