Dumbbell Side Bend – Ayakta Dambıl İle Bel Egzersizi

Dumbbell Side Bend - Ayakta Dambıl İle Bel Egzersizi

Dumbbell Side Bend  nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklama

  1. Dumbbell Side Bend – Ayakta Dambıl İle Bel Egzersizi yapılışı: Tek ele alınan ve fazla ağır olmayan bir dambl ile her iki tarafa bükülmek suretiyle uygulanır.
  2. Evde Bel inceltme egzersizi yapacaklar için tek ele alınacak kulpu olan deterjan  veya su şişeleri bu egzersizin yerine yapılabilir, deneyin çok etkili bir bel egzersizi.
  3. Boşta olan el aşağıda veya baş arkasında tutularak, harekete önce ağırlık olan taraftan başlanır.
  4. Mümkün olan en alt pozisyona kadar bükülme yapılır ve başlangıç durumuna dönülür.
  5. Sonra, dambıl diğer ele alınarak diğer yönde harekete devam edilir.
  6. Hareket boyunca dikkat edilecek noktalar; hareketin her iki taraf için eşit sayıda ve bele zarar vermeyecek şekilde yavaş ve kontrollü uygulanması dır.
  7. Hareket sırasında dizler kırık olmamalı ve vücut dikliğini muhafaza etmelidir.

Set ve tekrarlar : Dumbbell Side Bend 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Profili
  1. Ana Kas Grup: Bel kasları
  2. İkincil kas : Yok
  3. Egzersiz Türü: Güç
  4. Gerekli Ekipman Dumbbell
  5. Set Ve Tekrar: 4 set 20 tekrar (Eğitmene Sorunuz)
  6. Kuvvet Tipi: İtme ve çekme
  7. Experiene Seviye: Başlangıç ve İleri
  8. kaynak: eurostargym
  9. Yazar : M.Özer Çaylı

Dumbbell Side Bend Video İzle

Egzersiz Püf Noktaları

Karın hareketlerine veya karın antrenmanına başlamadan 2 saat önce en son yemeği yiyin. Eğer tok karnına yaparsanız yemek dolayısıyla zaten kalbiniz midenize kan pompaladığı için , kalpte ritm artışı olabilir. Buda antrenman sırasında size sıkıntı verir , hatta kalp krizine neden olabilir.

Antrenmana aç karnına gelin.Karın çalıştığınızda karın bölgesini sıcak tutacak bir kıyafet giyer veya kuşak sararsanız , karın bölgesindeki yağların daha çabuk yakıldığını , hatta bu bölgedeki yağları hiç eritemeyenlerin bile zayıfladığını görürsünüz.

Dumbbell Side Bend nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın