Dumbbell Arnold Press Omuz Egzersizi Yapılışı

Dumbbell Arnold Press Omuz Egzersizi Yapılışı Resimli Anlatım

Arnold

Dumbbell Press Nasıl Yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Dumbbell Arnold Press Omuz Egzersizi Yapılışı Resimli ve görüntülü anlatım Türkçe açıklama. Omuz Kaslarını Geliştirir.
  2. Hareket için 2 adet uygun ağırlıkta dumbbell ve 90 C açılır 90 C ayarlı  bench sehpası gereklidir.
  3. Sehpanın oturağına yerleşip dumbbeller avuç içi vücuda bakacak şekilde göğüs hizasında tutun.
  4. Nefes vererek ve avuç içi yukarı son noktada karşıya bakacak şekilde yukarı doğru omuzları kasarak kaldırıyoruz .
  5. Dambılları bit birine yaklaştırıyoruz nefes alarak başlangıç . pozisyonuna yine elleri döndürerek göğüs hizasında vücuda bakana kadar kontrollü olarak indir.
  6. Egzersizi omuz kaslarını çalıştırarak yapın. Omuz kaslarının çalıştığından emin olun.

Bu hareketi ayakta dik durarak yapabilirsiniz, hareketin yapılışı aynıdır ama vücut ileri ve geri oynamasın ve yine ayakta sırtınızı bir duvara veya sağlam bir makineye dayayarak yapabilirsiniz böyle çalışmak biraz daha zordur. Ama en doğru seçim oturarak ve sırtı dayayarak yapmak en doğru seçimdir.

Set ve tekrarlar : Arnold Dumbbell Press 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz GrubuOmuz Egzersizi 
Çalışan KaslarOmuz Kasları
Boyun Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanBarfiks veya
Leg Raise yapmak için Dip Bench
Set ve tekrar :4 x 15-20 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı & 0537 786 5582
Kaynakeurostargym

Dumbbell Arnold Press Video İzle

Dumbbell Arnold Press nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın