DUMBBELL AND BARBELL SHRUG NASIL YAPILIR?

DUMBBELL AND BARBELL SHRUG NASIL YAPILIR?

DUMBBELL VE BARBELL SHRUG TEKNİĞİ

DUMBBELL AND BARBELL SHRUG NASIL YAPILIR?

Dumbbell Shrug Nasıl Yapılır?

Her iki ele, avuç içleri vücuda bakacak şekilde alınan dambıllarla, bacakların yanlarından itibaren, omuzlar, hafifçe ve kontrollü olarak, önden arkaya veya arkadan öne doğru dairesel olarak hareket ettirilerek uygulanır. Dikkat edilecek husus; hareketi tümüyle yavaş ve kontrollü olarak uygulamaktır. Hareket ritmli olmalıdır yani yavaşça indirirken biraz daha hızlı yukarı kaldırılır.

Barbell Shrugs Nasıl Yapılır?

Bar omuz genişliğinde bir avuç karşıya bir avuç vücuda bakacak şekilde   önde veya kalça arkasında tutulan barbell’le da yine dairesel hareketle uygulanır ve Barbell Shrug adını alır. Bu hareketleri dairesel hareketler uygulamadan düz yapanlarda var . Siz deneyerek kendinize göre hangisi daha fazla etkiliyorsa o egzersizi yapın.

DUMBBELL AND BARBELL SHRUG NASIL YAPILIR?Set ve tekrarlar : 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Profili

  1. Trapez (boyun) Kasları
  2. Omuz Kasları
  3. Güç, birleşik
  4. Barbell, Dumbbell
  5. Yok
  6. Çekme
  7. Başlangıç ve İleri
  8. Set Ve Tekrar : 4 set 15 veya 20 tekrar > eğitmene danışın
  9. Set arası dinlenme: 45 saniye
  10. Haftalık Çalışma : Haftada 1 veya 2 gün
  11. Yazan : Özer Çaylı
  12. Ekleyen : euro star gym

DUMBBELL AND BARBELL SHRUG NASIL YAPILIR? Video

Egzersizlerin  Püf Noktaları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazu Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Çalışan Omuz Kasları

DUMBBELL AND BARBELL SHRUG NASIL YAPILIR? bitti

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın