Double Dumbbell Triceps Extension Nasıl Yapılır?

Double Dumbbell Triceps Extension Nasıl Yapılır?, nereyi çalıştırır?,

Egzersiz Açıklaması

  1. Double Dumbbell Triceps Extension Nasıl Yapılır?: Hareket için bench sehpasına  ellere uygun ağırlıkta dumbbell alarak sırt üstü yatılır.
  2. Benzer egzersiz Dumbbell One Arm Triceps Extension nasıl yapılır?  adlı makaleyi okuyun.
  3. Başın iki yanında omuz arkasında dirsekleri kırarak tutulur ve nefes vererek göğüs hizasına dirsekler düzelene kadar kaldırılır.
  4. Sonra nefes alarak tekrar başın iki yanına kadar indirilir ve 2. tekrara devam edilir.
  5. Dirsekler çok fazla ileri-geri oynamasın veya yukarı doğru dambıl kaldırılırken dirsek yanlara doğru açılmasın eğer açılıyorsa dambılları daha hafifini alarak değiştirin.
  6. Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Hareket Analizi

  1. Hareket Grubu : triceps egzersizi
  2. Çalışan Kaslar : arka kol kasları
  3. Cinsiyet : Erkek – Kadın
  4. Seviye : Yeni , Orta , İleri
  5. Ekipman  : bench , dambıl
  6. Kuvvet Tipi: – İtme
  7. Egzersiz Türü : Güç
  8. Set arası dinlenme : 30 sn.
  9. Set ve tekrar : 4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
  10. Haftalık Gün : 1-2 gün
  11. Yazar : Özer Çaylı

Double Dumbbell Triceps Extension Video İzle

Kol Egzersizler için ipuçları

Kol için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.

Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın biceps ve triceps kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan biceps ve triceps çalışmanıza gerek yoktur.

Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kilo başına 3 gr olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140 gr protein tüketmelidir (bu vücutcular için geçerli normal kişiler için değil).

Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

Double Dumbbell Triceps Extension Nereyi Çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın