Dive Bomber PushUp hareketi nasıl yapılır?

Dive Bomber PushUp Tekniği

Dive Bomber PushUp hareketi aslında bir dalış şeklinde şınav çekme hareketidir.Önümüz yaz bu günlerde yüzme yaparken suya dalışlarda ve su içinde sakatlanmaların önüne geçmek için bu hareketi yüzmeden önce ısınma maçlı yapabilirsiniz yada spor salonuna gidemeyenler için alternatif olarak omuz göğüs arka kol ve bel çalıştırma egzersizi.kolay gelsin…

Bu egzersiz evde yapılan egzersiz sınıfına girer ve uzun süre yapıldığında omuz arka kol göğüs ve baldır kaslarında mükemmel denecek biçimde değişiklikler göreceksiniz.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Set ve tekrarlar : 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Analizi

  1. Hareket İsmi : Dive Bomber PushUp
  2. Çalıştırdığı Kaslar : Omuz , Göğüs , Arka kol
  3. Ekipman : Yok
  4. İzolasyon : Performans
  5. Set ve Tekrar :  4 set ve 10 ila 15 tekrar
  6. Gün Sayısı : Haftada 2 gün
  7. Yazan : Özer Çaylı
  8. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Göğüs Çalışmaları İçin Püf Noktaları

Göğüs hareketlerine her zaman Press Hareketleri ile başlayın. Kasların mükemmel iriliğe ulaşması için bu çok önemli.

Her zaman Göğüs antrenmanına başlamadan önce ısınma hareketi yapın. En kolay ve uygun ısınma hareketi şınav yapmaktır.

Göğüs Kaslarını haftada 1 veya en fazla 2 gün çalıştırın. .Fazla çalıştırmak göğüs kaslarını büyütmez tersine küçültür

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın