Dwnnis Wolf Arms Workout – Kol Programı

Kol Antrenman Programı Video İzle

Dwnnis  Wolf Arms Workout – Kol Programı.

Dwnnis Wolf Arms Workout – Kol Programı. Çok iyi hazırlanmış ve profesyonel biceps antrenman programı . Bu program spora yeni başlayanlar için uygun değildir tecrübeli vücut geliştirme sporcuları içindir.

Tavsiye edilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Hareket Analizi

Program Grubu : Kol  Antrenman Programı
Çalışan Kaslar :Biceps , Triceps , Forearm
Cinsiyet : Erkek –
Seviye :  Orta ,  İleri
Ekipman :Barbell , Dumbbell ,Ve çeşitli kol makineleri
Kuvvet Tipi: Çekme – İtme
Egzersiz Türü : Güç
Set ve tekrar : 4 x 10-12
Haftalık Gün : 1-2 gün
Yazar : Özer Çaylı
Ekleyen : eurostargym

Kol Egzersizler için ipuçları

Kol için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.

Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın Pazı ve Arka Kol kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan Pazı ve Arka Kol çalışmanıza gerek yoktur.

Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kilo başına 2 gram olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140 gram protein tüketmelidir (bu vücutçular için geçerli normal kişiler için değil).

Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın