Decline Explosive Push-Up nasıl yapılır?

Decline Explosive Push-Up Egzersizi nasıl yapılır

Decline Explosive Push-Up nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklama
  1. Decline Explosive Push Up nasıl yapılır Resimli anlatım : Harekete ayak ucunu yüksekçe bir sehpa üzerine koyarak başlıyoruz..
  2. Decline sehpa üzerine ayakları koyarak yaptığımız bu hareket üst göğüs kaslarını çalıştırır,eğer alt göğüs kasını çalıştırmak isterseniz ayaklar yerde ve elleri 30 cm yükseğe koyarak yapmalısınız,
  3. Eğer elleri ve ayakları yere koyarak yaparsanız düz bench sehpasında yapılan bench press gibi çalıştırır.
  4. Eller omuz genişliğinde avuç içleri yere bakacak şekilde koyulur.
  5. Nefes alarak ve dirsekleri kırarak yere doğru göğüs hizasında inilir ve nefes vererek hızlı bir şekilde yukarı doğru kalkılır.
  6. Bu sırada kollarımızı biraz hızlıca ittirerek yerden 10 cm yukarı sıçrayışla bir tekrar yapılmış olur.

Set ve tekrarlar : Decline Explosive Push Up 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Decline Explosive Push-Up Egzersiz Analizi

Egzersiz GrubuOmuz Egzersizi 
Çalışan KaslarOmuz Kasları
Boyun Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanYok
Set ve tekrar :4 x maksimum tekrar ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı & 0537 786 5582
Kaynakeurostargym

Decline Explosive Push-Up Video izle

Egzersiz Püf Noktaları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazı Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Decline Explosive Push-Up nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın