Decline Barbell Bench Press – Alt Göğüs Press

Decline Barbell Bench Press – Alt Göğüs Press

Decline Barbell Bench Press – Alt Göğüs Press

Egzersiz Açıklama

Decline Barbell Bench Press – Alt Göğüs Press Tekniği Resimli Anlatım ; Barbell decline bench press nasıl yapılır,.Özel olarak düzenlenmiş  Decline Bench adı verilen sıra üzerinde uygulanır. Bu sıra üzerine uzanılır. Ancak sıranın üst platformunun özel donanımı ve ayarlama mekanizması sayesinde, baş aşağıda, gövde ve bacaklar yukarıdadır. Ayaklar, vücudun aşağıya kaymaması için özel bir bobine takılıdır. Barbell, tutma askılarında.

Omuz genişliği kadar açıklıkla kavranan  Barbell, nefes alınarak köprücük kemiğine doğru yavaş ve kontrollü olarak indirilir. Sonra nefes verilerek, dirsekler tam gergin hale gelinceye kadar kaldırılır.

1 set yaptıktan sonra kan beynimize doğru aktığı için set sonunda mutlaka 30 sn kadar ayağa kalkıp dolaşmak lazım aksi taktirde 3-4 set sonra ani baş dönmesi sersemlik ve tansiyon düşmesi olabilir dikkat edelim lütfen.

Decline barbell bench press hareketi biraz bele binebilir belinizin altına ya küçük bir minder koyun yada havlunuzu katlayarak koyun.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitmiş olur, verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Egzersiz Profili
  1. Ana Kas Grup: Göğüs kasları
  2. İkincil kas (lar): Omuz, Arka kol kasları
  3. Egzersiz Türü: Güç
  4. : Gerekli Ekipman : Barbell ve decline bench
  5. Mekanik: İzolasyon
  6. Kuvvet Tipi: İtme
  7. Eğitim Seviye: Başlangıç ve İleri
  8. Yazar : Özer Çaylı
  9. kaynak:  eurostargym.com

Egzersiz Püf Noktaları

Bacak, Omuz , Göğüs, Arka Kol, Pazı Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe egzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

Egzersize başlamadan önce yapacağınız harekete uygun küçük ağırlıklarla 30-40 tekrar veya boş vücut ağırlığıyla egzersizler yaparak çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını sağlayın. Bu çalışacağınız kas grubunun iyice ısınmasını ve sakatlanmaların önüne görmenizi sağlar ayrıca bu kaslara kan dolacağı için kaslarınızın daha iyi şişmesini sağlar.

Çalışan Kas Grubu

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın