Crunches Karın hareketi nasıl yapılır?

Crunches Karın hareketi nasıl yapılır?

Crunches Karın hareketi nasıl yapılır?

Crunches Karın hareketi nasıl yapılır?

Crunches ( mekik ) hareketi tekniği nasıl yapılır?.: Düz bir egzersiz sehpası  veya yer minderine  sehpasına sırt üstü yatıp ayakları yüksek bir yere dayıyoruz veya dizleri kırıyoruz.

Eller enseden tutuşla yukarı doğru kalkmadan karın kaslarını sıkarak yani sadece karın kaslarını kıvırarak hafifçe kalkıyor ve yavaşça başlangıç noktasına dönüyoruz.

Hareket karın kasları için çok etkilidir ve her gün yapılabilir.Egzersizi uygularken başlama sırasında dirsekler açık sıkıştırma sırasında kapalı olsun bu dahada etkili olur.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Egzersiz Analizi

Egzersiz Grubukarın Egzersizi 
Çalışan KaslarKarın Kasları
Alt Karın Kasları
Egzersiz TürüPerformans
Gerekli Olan EkipmanBoş vücut
Set ve tekrar :4 x maksimum ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak Gün2 veya 3 gün
Kuvvet TipÇekme - itme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı & 0537 786 5582
Kaynakeurostargym

Crunches Karın hareketi nasıl yapılır? Videolar

Karın hareketlerine veya karın antrenmanına başlamadan 2 saat önce en son yemeği yiyin. Eğer tok karnına yaparsanız yemek dolayısıyla zaten kalbiniz midenize kan pompaladığı için , kalpte ritm artışı olabilir. Buda antrenman sırasında size sıkıntı verir , hatta kalp krizine neden olabilir. Antrenmana aç karnına gelin.

Karın çalıştığınızda karın bölgesini sıcak tutacak bir kıyafet giyer veya kuşak sararsanız , karın bölgesindeki yağların daha çabuk yakıldığını , hatta bu bölgedeki yağları hiç yakamıyanların  bile zayıfladığını görürsünüz.

Çalışan Karın Kasları

Crunches Karın hareketi nasıl yapılır? bitti.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın