Crunches Karın hareketi nasıl yapılır?

Crunches Karın hareketi nasıl yapılır?

Crunches  nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Crunches ( mekik ) hareketi tekniği nasıl yapılır?.: Düz bir egzersiz sehpası  veya yer minderine  sehpasına sırt üstü yatıp ayakları yüksek bir yere dayıyoruz veya dizleri kırıyoruz.
  2. Eller enseden tutuşla yukarı doğru kalkmadan karın kaslarını sıkarak yani sadece karın kaslarını kıvırarak hafifçe gövdeyi kaldırın.
  3. Sonra karın kaslarını kontrollü olarak kasın ve gövdeyi  yavaşça başlangıç noktasına indirin.
  4. Hareket karın kasları için çok etkilidir ve her gün yapılabilir.
  5. Egzersizi uygularken başlama sırasında dirsekler açık sıkıştırma sırasında kapalı olsun bu dahada etkili olur.

Set ve tekrarlar : CRUNCHES 4  set ve maksimum tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Grubukarın Egzersizi 
Çalışan KaslarKarın Kasları
Alt Karın Kasları
Egzersiz TürüPerformans
Gerekli Olan EkipmanBoş vücut
Set ve tekrar :4 x maksimum ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak Gün 2 veya 3 gün
Kuvvet TipÇekme - itme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı & 0537 786 5582
Kaynakeurostargym

Crunches video izle


Karın hareketlerine veya karın antrenmanına başlamadan 2 saat önce en son yemeği yiyin. Eğer tok karnına yaparsanız yemek dolayısıyla zaten kalbiniz midenize kan pompaladığı için , kalpte ritm artışı olabilir. Buda antrenman sırasında size sıkıntı verir , hatta kalp krizine neden olabilir. Antrenmana aç karnına gelin.

Karın çalıştığınızda karın bölgesini sıcak tutacak bir kıyafet giyer veya kuşak sararsanız , karın bölgesindeki yağların daha çabuk yakıldığını , hatta bu bölgedeki yağları hiç yakamıyanların  bile zayıfladığını görürsünüz.

Crunches nereyi çalıştırır?

Crunches Karın hareketi nasıl yapılır? bitti.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın