Chest Fly Press Hareketi Tekniği Uygulama

Chest Fly Press Hareketi Tekniği Uygulama

Chest Fly Press nasıl yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Chest Fly Press Hareketi Tekniği Uygulama: Üst göğüs sehpasında dambıl ile hem üst göğüs pres hem üst göğüs yana açış birlikte yapılan kombine egzersiz.
  2. Hareket 35 derece eğimli kırılabilir bench sehpasında yapılır.Harekete başlarken uygun ağırlıkta 2 eşit dumbbell alıyoruz.
  3. Önce göğüs yana açış bitiminde pres yapacağız.
  4. Kollar hafif kırık ve avuç içi yukarı bakacak biçimde dumbbeller tutulur önce baş üzerinde birleştirilir ve yanlara doğru dirsekler hafif kırık ve nefes alarak açılır.
  5. Göğüs hizasına kadar açılan dumbbeller burada avuç içi karşıya bakacak biçimde eller döndürülür ve dirsekler 90 derece olur.
  6. Nefes vererek baş üzerinde dumbbeller birleştirilir ve bitimden sonra yana doğru açış yapılır.
  7. Yani kaldırırken pres indirirken açış şeklinde olacak. Hareket boyunca göğüs kaslarının çalıştığını hissedin.

Varyasyonlar: Bunun dışında 2 set incline dumbbell press daha sonra 2 set incline dumbbell fly yaparsanız aynı işi görmüş olur..

Set ve tekrarlar : Chest Fly Press  4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz GrubuGöğüs Geliştirme Egzersizi 
Çalışan KaslarGöğüs Kasları
Arka Kol Kasları
Egzersiz TürüKuvvet
Gerekli Olan EkipmanDumbbell
Set ve tekrar :4 x 10-12 ( eğitmene danışınız )
Set Arası Dinlenmesetler arasında en az 45 sn dinlenin 8 genelde kalp ritmi normale dönene kadar)
Haftalık Çalışılacak GünBir Gün
Kuvvet Tipİtme
Eğitim SeviyesiYeni başlayanlar
Orta seviye sporcular
İleri seviye sporcular
YazarÖzer Çaylı & 0537 786 5582
Kaynakeurostargym

Chest Fly Press Hareketi Video İzle

Göğüs Çalışmaları İçin Püf Noktaları

Göğüs Antrenman Programı hareketlerine her zaman Press Hareketleri ile başlayın. Kasların mükemmel iriliğe ulaşması için bu çok önemli.

Her zaman Göğüs antrenmanına başlamadan önce ısınma hareketi yapın. En kolay ve uygun ısınma hareketi şınav yapmaktır.

Göğüs Kaslarını haftada 1 veya en fazla 2 gün çalıştırın. .Fazla çalıştırmak göğüs kaslarını büyütmez tersine küçültür

Chest Fly Press nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın