Cable Hammer Curl Tekniği Nasıl Yapılır

Cable Hammer Curl Tekniği Nasıl YapılırCable Hammer Curl Nasıl Yapılır?, nereyi çalıştırır?

Egzersiz Açıklaması

  1. Cable Hammer Curl Tekniği Nasıl Yapılır.Kablo veya halat olan makinelerde yapılır.Halat ayarı makinenin alt kısmına takılı olmalıdır.
  2. Halatın ucuna takılı kulptan tutularak kol vücut yanında ve düzdür.
  3. Kol dirsekten kırılarak yavaşça göğüs hizasına nefes vererek kaldırılır .
  4. Sonra kontrollü olarak kol kaslarını gevşeterek ve nefes alarak başlangıç pozisyonuna indirilir.
  5. Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitmiş olur , verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir.
  6. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.
  7. Hareket sırasında avuçlar vücuda doğru bakmalıdır

Set ve tekrarlar : Cable Hammer Curl  4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Benzer Hareketler

Barbell Hammer Curl, Dumbbell Hammer Curl, Cable Biceps Curl

Hareket Analizi
  1. Hareket Grubu : Pazı ve Ön kol Hareketi
  2. Çalışan Kaslar : Pzı Kasları, Ön Kol Kasları
  3. Cinsiyet : Erkek – Kadın
  4. Seviye : , Orta , İleri
  5. Ekipman : Cable Machine
  6. Kuvvet Tipi: Çekme –
  7. Egzersiz Türü : Güç
  8. Set arası dinlenme : 30 sn.
  9. Set ve tekrar : 4 x 10-12
  10. Haftalık Gün : 1-2 gün
  11. Yazar : Özer Çaylı
  12. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Cable Hammer Curl Tekniği Video İzle

Hatirlatma

Kaslarınızı geliştirirken zihinsel ve ruhsal gelişmeye önem verin ve bunun için yönelik çabalayın . Bodybuilding yapan kişilerde olan soğukkanlılık,sabır,keskin zeka ve karar alırken tartma ve kararlılıkla uygulama , ,duygusal denge ,pozitif görüşe sahip olma,kendine mutlak güven gibi önemli özelliklere sahip olarak kaslarınızın büyümesine yardımcı olur.

Her antrenman sonunda mutlaka (warm-down) soğuma yapın.Soğuma bir aktif dinlenme şeklidir.Çalışma sonrası kan ve kasta biriken laktik asit bu şekilde bünyeden daha çabuk uzaklaştırılır.Düşük tempolu 10-12 dakikalık jogging veya 10 dakikalık stretching soğuma için idealdir

Cable Hammer Curl nereyi çalıştırır?

 

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın