Cable Flyes Hareketi Nasıl Yapılır?

Cable Flyes Hareketi Nasıl Yapılır?, Nereyi Çalıştırır?

Her iki ele alınan ve üst makaraya takılan halat ucundan tutularak , ayakta hafifçe  eğilerek elleri önde birleştirip açılarak yapılan egzersiz. Bu egzersiz göğüs kaslarını geliştirme için uygulanır.

Egzersiz Açıklaması
  1. Cable Flyes Hareketi Nasıl Yapılır? : Cable cross over denilen makine ortasında durarak her iki tarafta eşit ağırlık olmak kaydıyla tutamaçlardan tutuyoruz ve bir adımı ileri atarak biraz öne doğru yatıyoruz.
  2. Dirsekler hafif kırık olarak ellerimizi göğüs kaslarının gücüyle nefes vermek kaydıyla önde karın hizasında 30 cm ileride birleştiriyoruz.
  3. Sonra kontrollü olarak ve göğüs kaslarını gevşeterek, nefes alarak başlangıç pozisyonuna kolları yana açarak dönüyoruz.
  4. Hareket boyunca vücut pozisyonunu koruyoruz ve dirsekler hafif kırık oluyor.Eğer makineden bir iki adım uzakta yapılırsa hareket dahada etkili olur.

Cable Flyes Hareketi Avantajları Nelerdir?

  1. Egzersiz Alt Göğüs Kasları ve iç göğüs kaslarını çalıştırır.
  2. Bu nedenle özellikle yarışma öncesi ve kaslarını belirginleştirip detaylarını çıkarmak isteyenler tarafından olmazsa  olmaz hareket olarak göğüs programına eklenir.
  3. Alt göğüs kaslarını belirginleştirme için kullanılacak en iyi egzersizdir.
  4.  Yapılması kolaydır. Siz ağırlıkları ayarlayın ve tutma kollarından tutarak kollarınızı vücut önüne indirin ve yavaşça yanlara doğru yani omuzlara doğru açın hepsi bu.
  5. Hareket boyunca kollar hafifçe kırık olmalı ve set bitene kadar kol açısını korumalıdır.
  6. Gövde öne doğru hafifçe eğimli olmalıdır. Bir ayak önde ve hafifçe kırık , akada kalan bacak ise düz olmalıdır. 

Set ve tekrarlar : Cable Flyes 4 set ve 10-12 tekrar yapılır. Bu bizim size önerdiğimiz tekrar ve set sayısı . Siz çalıştığınız salon veya spor merkezindeki eğitmene veya antrenöre danışın. Size en doğru hareketi ve yapacağınız tekrarları boyunuzu ve kilonuzu yani sizi en iyi tanıyan hocanızın vereceğini unutmayın. Eğer danışabileceğiniz kimse yoksa burada verdiğimiz set ve tekrarı yapabilirsiniz.

Tavsiye edilen  tekrarlar yapılır ve 1 set bitirilir, verilen setleri’de tamamlayarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin. Not:  Setler ve tekrarlar için eğitmene veya antrenöre danışın. Sizi yakından tanıyan kişi olarak en doğru kararı verecek olan odur).

Egzersiz Profili

  1. Göğüs kaslarını çalıştırır
  2. Omuz Kasları, Pazı Kasları
  3. Güç
  4. Cable Crossovers Machine
  5. İzolasyon
  6. 4 set 12 tekrar (eğitmene danışınız))
  7. Çekme ve İtme
  8. İleri
  9. Yazar : Özer Çaylı
  10. Ekleyen : Fitness Hareketleri

Cable Flyes Hareketi Video İzle

Göğüs Çalışmaları İçin Püf Noktaları

Göğüs Antrenman Programı hareketlerine her zaman Press Hareketleri ile başlayın. Kasların mükemmel iriliğe ulaşması için bu çok önemli.

Her zaman Göğüs antrenmanına başlamadan önce ısınma hareketi yapın. En kolay ve uygun ısınma hareketi şınav yapmaktır.

Göğüs Kaslarını haftada 1 veya en fazla 2 gün çalıştırın. .Fazla çalıştırmak göğüs kaslarını büyütmez tersine küçültür

Cable Flyes nereyi çalıştırır?

Bunlarda İlginizi Çekebilir

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın